|
||||
|
||||
auto springt niet aan
Vento gt
Ik heb er een gloednieuwe accu ingezet en nieuwe boogies. Start motor draait rond maar springt niet aan. Waar kan dit aan liggen, ik wordt er langzamerhand tureluurs van. |
|
||||
|
||||
hmmz wat denk je van benzine aanvoer?
|
|
||||
|
||||
oke maar als ik doorstart dan ruik je de benzinelucht wel.
|
|
||||
|
||||
pffff kan vanalles zijn. Ik zou naar een garage gaan als je niet zoveel verstand ervan hebt.
*of gauw ANWB lid worden. Die komen hem ook voor de deur maken |
|
|||
|
|||
Quote:
nope, alleen buiten je eigen woonplaats.
|
|||
|
|||
Ik zal eerst ff kijken of de bougies vonken. Als je geen vonk hebt kan het inderdaad veel dingen zijn.
|
||||
|
||||
haah bah steven.....je moet me wel hebben vandaag.
*routemobile dan |
|
|||
|
|||
Quote:
lol
|
||||
|
||||
Snelle methode.
Als je remmenreiniger hebt, luchtfilter eraf, starten terwijl iemand anders remmenreiniger in je inlaatgedeelte spuit. Als hij dan aanslaat weet je in ieder geval dat het aan je brandstoftoevoer ligt. Succes. |
|
||||
|
||||
ontstekingsvolgorde wel okee?
|
|
||||
|
||||
denk toch ook aan ontsteking. aangezien je een benzinelucht hebt als je blijft doorstarten
|
||||
|
||||
Denk dat het voor 99% je bobine is, is een bekend probleem. Dus eerst even controleren of die vonkt en zo niet ff op de sloop een andere bobine regelen. Mag rond de 15-25 euro kosten.
|
||||
|
||||
Thanks!
|
|
||||
|
||||
hallo mensen.
ik heb vandaag weer eens aan de vento gesleuteld en inderdaad de bougie;s vonken niet, weet iemand dan waar ik het kan zoeken. het is een vervelende klus, dat je dit kan krijgen als de auto een paar weken stil heeft gestaan daar voor was het altijd klik sprong aan, daarom begrijp ik dit niet dus mensen laat eens horen waar ik het moet zoeken. |
|
||||
|
||||
bobinekabel ? of de bobine zoals al eerder vermeld is.
|
||||
|
||||
goed ... voor de 100ste keer bobine...
|
||||
|
||||
maar kan de bobine zomaar stuk gaan als de auto een lange tijd stil staat
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan, heb het bij mijn auto ook gehad. Mijn auto is van 92, en zat al een bobine in van 1999. Deze was ook weer kapot gegaan. Maar als je gaat doormeten let er dan ff op dat de zogenaamde bobine bij een golf 3 bestaat uit de daadwerkelijke bobine en de eindtrap van de bobine. Waarschijnlijk is deze laatste stuk, maar is alleen nog erg prijzig. Zodoende kun je beter ff op de sloop een andere complete bobine halen. Had mijne namelijk ook doorgemeten en de bobine zelf was goed.
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar...