|
|||
|
|||
ook even voorstellen
Hallo VW lief hebbers,
Ik ben Patrick 32 jaar en kom uit zeeland, ben helemaal VW gek en dan gaat mijn interesse grotendeels uit naar het model Golf. Zelf vind ik alle type zo zijn charme hebben van 1 tot 5, als mijn garage groot genoeg zou zijn dan had ik ze alle 5 Voor het dagelijks gebruik heb ik een type 5, en voor de hobby een type 1 uit 83 en die ben ik tevens aan het restaureren. Hier een paar foto's van de 5, en van de 1 toen ik hem heb gekocht. De golf1 staat er nu niet meer zo bij, maar ik zal nog wel een topic openen in het Golf1 onderdeel. Greetz Patrick. |
|
||||
|
||||
Welkom Patrick! En mooie auto's trouwens ook Wat voor uitvoeringen zijn het ?
Vanwaar uit Zeeland ben je ?
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik kom uit tholen En de 5 is een 1.4 16v En de 1 is een 1.1 Last edited by PVPMK1 : 16-02-2006 at 13:27. |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum, Mooie autos
|
|
||||
|
||||
Nice rides hoor !!!! Wat voor spoilerpakket zit er op die Fünfer ???
Is die Golf 1 zo slecht dan dat je hem moet restaureren ?? Zo op de foto staat ie er nog redelijk fris bij, toch ???? Maar in ieder geval, van harte welkom hier in het VW-Mekka op internet !! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Welkom
Mooie auto's inderdaad. |
|
|||
|
|||
Quote:
De golf is van februari 2004, en ik vond die zwarte achterflap dus helemaal niets. En toen had je nog niet veel keus,van spoilers en zo. En wat de 1 betreft, als je eenmaal gaat beginnen en gaat strippen, kom je toch wel het een en het ander tegen. Het is net als met een huis,als je gaat slopen blijf je slopen. En dan probeer je het weer zo mooi mogelijk voor elkaar te krijgen, om er iets moois van te maken. Maar ik open nog wel een aparte topic hier over. Greetz Patrick. |
|
||||
|
||||
welkom op vf , leuke auto's
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je die Golfjes allemaal gehad, of heb je die nog allemaal jammie jammie |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom (nu nog? - ja nu nog!) Het lijstje onderaan Goldfingers posts hoort inmiddels al weer langer te zijn (golf1 cabrio en 77er Golf 1.1 erbij), maar hij kan niet meer inloggen. Is z'n wachtwoord vergeten Zal hem binnenkort ff weer op gang helpen als ik bij hem ben. |