|
|||
|
|||
steffan bcw cup velgen 14"
als ik er genoeg voor krijg mogen mijn steffan bcw cupvelge de deur uit aangezien ik andere wielen op het oog heb en omdat ik een volledige achterbumper heb gekocht en met die 14" komt het allemaal nog al extreem tegen de grond hangen
dus kheb hier 2x7j met band uniroyal 195/45/14 2x8j met band uniroyal 195/45/14 2x9j met band dunlop sp 225/40/14 het mooiste staat het als je de 9 achteraan zet en de 8 vooraan! Banden zijn nog geen maand oud en hebben echt niet veel km gedaan dus kan je nog een hele tijd me voort in het totaal zijn het dus 6 velgen + 6 banden laat maar horen wat jullie hier nog willen voor geven geeen zotte prijze want dan hou ik ze zelf wel bij deze velgjes zie je echt niet veel en kosten nieuw wel veel geld velgen hebben dus nieuwe banden gekregen dit was 400euro en zijn een half jaartje geleden volledig gespoten en herstelt van de dagelijkse steenslag etc kheb spijt dat ik ze weg doe maar er komt een evenwaardige velg in de plaats ruilen kan eventueel ook maar alleen voor schmidt th line in 15" liefst 8j en 8.5 of 9j met dan natuurlijk opleg langst mijn kant velgen hebben steek 4x100 richtprijs MINDER dan 1000euro en bieden maar kwil er gerust een foto bijzetten maar kweet niet hoe dit moet sorry kan me iemand hiermee helpen |
|
|||
|
|||
deze zijn de 8j en de 9j moesten wel juist gewassen worden khoop nu dat die foto's erop staan |
|
|||
|
|||
dit zijn ze op de auto de 8 en de 9j 7j ligt in de garage |
|
|||
|
|||
bedankt de mijne zijn een half jaar geleden alle 6 opnieuw herstelt van dagelijkse dingen, steenslag , krasjes...
en liggen van over 2 maanden nieuwe banden op. moeten eigenlijk snel weg want ga waarschijnlijk de velgen van teknix kopen dus kopen die handel |
|
|||
|
|||
et waardes vandaag na gekeken en is geworden
7j = et 24 8j = et 15 9j = et 20 |
|
|||
|
|||
kheb nieuwe velgen gekocht dus deze ligge in de weg
dus komt er een prijsdalingske 6 velgen met banden voor 800eurokes !!!!!!!!!!!!!!!!!! kopen maar prijs gaat echt niet lager dan gooi ik ze nog liever op het containerpark en ik moet binnekort toch in nederland zijn dus vlugge beslissers moeten dan geen grote afstand rijden voor deze super velgen |
|
|||
|
|||
nog eens naar boven schoppen
heb hier nog een 2x8j met banden 195/45/14 en 2x9j met banden 225/40/14 banden zijn nog nieuw zijn 2 maanden oud prijs: 600eurokes dit is echt niet veel hoor voor deze velgskes banden alleen hebben mij bijna zoveel gekost |
|
||||
|
||||
Heb je die 7j nog liggen ik heb liever 7j voor en 8j achter anders krijg ik problemen met aanlopen.
|
|
|||
|
|||
de 7j zijn al de deur uit daar heb ik een kennis van me een heel groot plezier mee kunnen doen dus enkel de 8j en 9j nog over
sorry |