|
||||
|
||||
Witte spatlappen
Ik ben opzoek na witte spatlappen en ik weet dat ze er zijn voor de bus weet iemand waar je ze kunt krijgen ?
En wat de vertaling voor spatlappen is in duits en engels? |
|
||||
|
||||
Leon en Clemens van volksaddiction hebben of krijgen ze binnenkort. stuur eens een pm naar volksaddiction of wacht ff op z'n reactie hier.
|
|
||||
|
||||
Mudflaps is engels
|
|
||||
|
||||
schmutsflapfen... haha... sorry...
Greetz Ruud
|
||||
|
||||
Schmutzfänger is Duits.
|
||||
|
||||
Sorry voor offtopic:
Zijn die witte spatlappen/mudflaps/schmutsflapfen/schmutzfänger er ook voor Golf II voor en achter? |
|
||||
|
||||
We hebben nu 6 sets binnen !
3 sets witte en 3 sets zwarte Ze zijn repro, maar wel vreselijk mooi.....en met het LOSSE OPLIGGENDE logo, dus niet de immi's van paroetsie die uit 1 geheel bestaan. Ik zal dit weeknd ff een fotootje uppen, bij voldoende vraag gaan we meer sets bestellen.
|
||||
|
||||
Filip heeft een setje witte originele Kever spatlappen. Deze zijn danig vergeeld, maar wel goed soepel. Hij vraagt een flink bedrag ervoor
Léon: lijkt me interessant als ze van goede kwaliteit zijn: op mijn '58er zitten nog restanten van witte spatlappen (beugels met een wit streepje ertussen) Jens