|
||||
|
||||
Blije stelt zich opnieuw voor
Ik heb mijn voorstel topic even ververst en gelijk maar even verbeterd.
Dus bij deze mijn vernieuwde topic: Ik ben mark, 19 jaar en kom uit Alphen a/d Rijn Sinds 23 december 2005 ben ik de trotse eigenaar van een Golf III uit september 1992. Toen ik de auto kocht, was deze zo goed als standaard. op wat kleine dingetjes na, zoals: » Koplamp covers » Uitlaat sierstukje » M3 spiegels » Sport pookknop » Sport pedalen » sportstuur De golf zag er toen zo uit: Vervolgens ben ik wat kleine dingetjes gaan veranderen. Zoals de orginele pookknop er weer op omdat de sport knop `s winters net even iets te koud is. Het VW logo op de kofferklep eraf gehaald en een zwarte ervoor terug geplaatst. Omdat er nog wat puntjes aan de auto zaten, is hij een aantal keer met mijn pa mee geweest naar zijn werk, dat heeft een expert ernaar gekeken en zo goed als alle punten weggewerkt. In de grill zat een fikse deuk, deze is uitgedeukt en vervolgens in kleur gespoten. Ook was ik het stuur een beetje zat, dat goud kleurige was niets voor mij! Dus dat heb ik toen zwart gemaakt ( Zie de foto`s hieronder ). Wat is er verder aan de auto gedaan: » Bougies vervangen ( deze waren kapot ) » temperatuur censor sensor vervangen » Slot cilinder bestuurderskant vervangen » Nieuwe sleutels gekocht voor de auto » De as tussen versnellingsbak en motor gesmeerd » versnellingsbak olie ververst » Dashboard verlichting vervangen » VW logo in de grill matzwart gemaakt » Onderstel gecontroleerd en getectyleerd » Plekjes op de lak weggewerkt » Grill uitdeuken en in kleur spuiten » Stuur veranderd ( het gouden zwart gemaakt ) » Deur schakelaars vervangen » Remblokken vervangen » Remklauwen weer in orde gemaakt » Zwart logo op de kofferklep » Golf CL tekst op de achterkant verwijderd » Antenne op het dak verwijderd » Coplampcovers verwijderd » Booskijkers geplaatst Oke, dan nu maar de foto`s ( klik op de foto voor een vergroting ) Foto`s van de booskijkers! Greatz Blije ( Mark ) AUDIO UPDATE! Ik ben even bezig geweest met me hoedenplank, hier het resultaat: Last edited by blije : 08-03-2006 at 13:05. Reason: Post overzichtelijker gemaakt en nieuwe foto`s |
|
||||
|
||||
Welkom Mark en veel plezier op dit forum
|
||||
|
||||
Thanx! dat gaat wel lukken hoor
|
|
||||
|
||||
welkom hier, ziet er goed uit hoor
|
||||
|
||||
wahah die naam is echt super! ...welkom hier!
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha hoezow??
|
||||
|
||||
Welkom in ons midden.
Volgens mij was je nog 1 ding vergeten op je "todo-lijst".............die vreselijke dingen op je koplampen die het licht tegenhouden er vlot afhalen. Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
welkom! jij komt er wel hoor
wat is dat in godsnaam voor stuur zeg? en die dingen op de koplampen zou ik er vlot afhalen idd, maar dat is smaak eej. have fun!
|
||||
|
||||
Quote:
haha, ik meot nog even kijken van hoe en wat, ik wil zelf ook liever booskijkers ofzow, maar deze dingen zitten met een laag kit vastd at wil je neit weten...... dus moet ff kijken hoe ik ze los ga maken...
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon met sticker of teer verwijderaar, ik heb nog wel booskijkers voor je liggen als je die er echt op wilt hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon golf4 looks kopen Welkom trouwens |
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn vast en zeker gespoten dus mijn vraag: welke kleur zijn ze?
|
||||
|
||||
Quote:
Geel zijn ze
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, mooi stuurtje
|
||||
|
||||
Update in startpost
Of de auto goed bevalt??? Geen idee.... Ze heeft nog geen kleintjes gekregen... Last edited by blije : 28-02-2006 at 18:51. |
|
||||
|
||||
welkom, en dat stuur, als je nog wat zwarte lak over hebt gaat "t helemaal goed komen
|
||||
|
||||
welkom
|
||||
|
||||
Zo, ik heb eens even de startpost geupdate!
even nieuwe foto`s toegevoegt en even wat overzichtelijker gemaakt. Greatz Mark
|
||||
|
||||
Weer even een kleine update van de audio in de startpost
Greatz mark
|
||||
|
||||
waar heb je die speakers in gemonteerd? originele hoedenplank?