|
|||
|
|||
Stickers GTI Golf 2
Weet iemand waar ik aan een zwarte sticker kan komen voor de achterklep zoals dat hoort op een Golf 2 GTI...
De dealer heeft ze helaas niet meer, dus wie weet nog een adresje voor me?? |
|
|||
|
|||
Kijk eens op www.ebay.de
|
|||
|
|||
Ik kan het daar niet vinden...
|
|
||||
|
||||
Stond een week of 2 terug ook 1 op MP dacht ik. Is hier ook gepost !!!
|
||||
|
||||
ja ik weet waar je hem kan laten maken of bestickeren bij Remaxx zit op het industrie terrein Zaandan zuid bij Albert Heyn hij heeft het zelfde matriaal waar de sticker ook van is en als hij het niet heefd Eipi belettering in purmerend kan er ook aan komen ik heb het ook een keer op een T4 laten zetten
|
|
||||
|
||||
kijk hier maar eens!
http://www.golfmk2.be/forum/phpBB2/...1660&highlight= ik heb de sticker en de striping ook bij hem vandaan en hij stuurt ze ook op! met en zonder wissergat leverbaar. |
|
||||
|
||||
ik heb ze twee weken terug hier nog gepost, bij de gespot op MP rubriek
kijk maar effe de eerste paar pagina's door, staat geloof ik onder GTI MK1 sticker ofzo, omdat ik dacht dat ie voor MK1 was (duidelijk) succes |
|
|||
|
|||
die post heb ik gezien, maar de stickers zijn weg...
Er is wel een nieuwe ad op MP, maar krijg geen contact met de man... Die belse site ziet er goed uit... Contact gezocht. Heb je daar ook de sticker op de onderlijst vandaan?? |
|
||||
|
||||
welke bedoel je. die schuine kant halverwege de auto? die heb ik ook van hem
voor de dorpel heeft hij niet, maar die is volgens mij nog verkrijgbaar. succes er mee! |
|
|||
|
|||
De dorpel bedoel ik ja, kon even niet op de naam komen. Die is ook vervallen et als alle stickers...
|
|
||||
|
||||
mhhh die moet ik ook nog hebben voor de 16V
|