|
|||
|
|||
mensen help me alsjeblieft snik snik
ik ben echt wanhopig ik ben bezig met een g60 ombouw motor ligt er al in en loopt ook al.
maar nu ben ik met de versnellingsbak bezig heb deze namelijk om gebouwd naar mechanisch koppelen dmv een t4 koppelings hevel en kabel maar ik snap niet precies hoe dat met die kabel moet word er niet wijs uit want volgens mij moet er een beugel op de bak zitten die het koppelings kabel ondersteund ofzo. wie kan mij hier mee helpen woon je omgeving arnhem velp etc etc alle hulp is welkom want wil nu naar 4 weken sleutelen wel ees rijde ermee. help meeeeeeeee |
|
|||
|
|||
Kan je dan niet zo'n beugel halen bij de sloop of zo?
Of in Angeren bij Gijs Jansen van Beek, daar zullen ze haast wel zeker een oplossing voor je hebben. |
|
||||
|
||||
Gijs Jansen van Beek zit in Doornenburg
(naja: officieel)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tenzij je VAG-onderdelen moet hebben... Dat zit allemaal netjes opgeborgen in Angeren. Alle andere merken liggen op een hoop in Doornenburg. |
|
|||
|
|||
ik ken boy heel goed en ben gister de hele dag met hem druk geweest voor een oplossing te zoeken.
alleen weten we niet hoe er schijnt een baksteun te zijn met een gat voor de koppelingskabel niemand fotos van zo n steun |
|
|||
|
|||
helemaal niemand kom op mensen
|
|
||||
|
||||
moet je de beugel hebben van een passat met kabelschakeling (circa 89-90)
Is die lange slanke beugel,die van je achterste motorsteun naar je versnellingsbak loopt...daar zit een steuntje aan,waar je de koppelings kabel doorheen kan voeren.... Bij de dealer nog te krijgen als het meezit... Maar..........steuntje zelf maken en erop lassen is ook geen moeilijke klus hoor!!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
bij de dealer niet te krijgen
die van mij en edward van dit forum hebben er ruim een jaar op gewacht. Word pas gemaakt na een x aantal aanvragen. En ik heb ook alle sloperijen in de omstreek afgebeld. Geen resultaat. Je kan ook zelf een steun op je baksteun lassen. Of proberen of ze bij de dealers navragen of er ergens niet eentje ligt maar die kans is zeer klein. succes.
|
|||
|
|||
hebben jullie er een onderdeel nummer van en eventueel fotos die steun hoe jullie dat hebben gemaakt want wil nu echt eens rijden ermee
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
J.L. tuning zit in brummen?
|
|
|||
|
|||
iemand een nummer of email adress van hem
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kunt heel gemakkelijk zelf een oogje maken voor je vaste punt, wel even goed bepalen waar ie moet komen, en dan kun je hem zo aan je motorsteun lassen.
Ik heb ook wel een foto, maar weet bij god niet hoe ik hem hierop krijg Last edited by gti-g60 girl : 08-03-2006 at 09:30. |
|
|||
|
|||
mail die fotos als je wil naar some_boy68@hotmail.com of voeg me ff toe heb echt dringend advies nodig.
|
|
||||
|
||||
http://www.gti-g60.nl/easypicture0172.jpg
foto van de site van gti-g60 van dit forum. Mis je toevallig die steun rechts boven op de foto (goudkleurig)? Ik kom uit de buurt van presikhaaf
The best way is a VW Golf S16 Last edited by oergolf : 08-03-2006 at 21:28. |
|
|||
|
|||
Quote:
nee die steun (koppelingshevel heb ik) maar wete me geen raad met de koppelingskabel steun die op de versnellingsbak steun hoort te zitten zou jij mij hiermee aankomende zaterdag ff kunnen helpen alsjeblieft wil gvd eindelijk rijen ken niet meer w8en man |
|
||||
|
||||
In het weekend ben ik meestal niet in Arnhem. Ik heb je een afbeelding met het onderdeel nummer gestuurd.
Volgens mij 357 199 356 correct me if I'm wrong