|
||||
|
||||
nieuwe lampen/front?
er moeten nieuwe koplampen en verstralers op de auto, maar wat zal ik doen het gaat over deze auto (helaas nog geen foto hier van t front)
heb nu een orgineel gti front er in zitten maar wat zal ik nu doen: -embleemlloos enkel met heldere koplampen - embleemloos enkel met gewone koplampen -orginele gti grill met heldere lampen -orginele gti grill met normale lampen - gti grill met rode bies etc........ vertel het eens |
|
||||
|
||||
ik heb zelf een enkele grill met logo en een jetta onderlijst icm donkere, heldere koplampen. staat erg goed bij donkere kleuren vind ik zelf (ik heb donkergroen metalic). maar een gti grill met rode bies is ook een goede keus denk ik!
|
|||
|
|||
rallyefront in je auto doen dat past er ook mooi bij
|
||||
|
||||
dat wel maar kost ook een beetje
|
|
||||
|
||||
Gewoon, origineel. Geen heldere zooi.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat is ook weer waar
|
||||
|
||||
-orginele gti grill met normale lampen
|
||||
|
||||
wil hem aan de ene kant orgineel houden, ben absoluut geen fan van plastic en zo maar toch staat helder ook wel denk ik i.c.m. een rood biesje?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Copy that !
|
||||
|
||||
Lekker origineel.. staat super gok ik
|
|
||||
|
||||
voor de duidelijkheid een pic van mijn front, vin het absoluut niet misstaan:
i know, gti logo moet nog een tikkie omhoog. en moet ook eerlijk zeggen dat als ik geen lekke koplamp had had ik wss de ori dubbele lampen grill met bies laten zitten, maar zaten ook gaatjes in van een lijpkijker wat natuurlijk ook geen porum is.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
gewone koplampen met Kruis embleemloze grill booskijker en jetta onderlijst |
|
||||
|
||||
gewoon je originele gti-grille met heldere koplampen...staat super Vat niet wat er volgens sommigen hier mis is met heldere lampen, je ziet ten eerste al meer als met de standaard lampen en ten tweede staat het mooier
|
|
||||
|
||||
Als je orgineel wil kan je het beste naar de groothandel Lasaulec gaan die kan je Hella leveren met ver of breed stralers kost ongeveer € 120,- met 30% korting ik zou verstralers nemen dan kan je in de (G60) bumber breedstralers doen het zwarte Volkswagen embleem is nog wel te krijgen
|
|
|||
|
|||
Hier nog een foto van mn golf met rallye front erin.
Het kost wel wat maar dan heb je ook wat.
|
||||
|
||||
Kortom, het is (en blijft) heel erg persoonlijk wat je mooi vindt. Kies gewoon waar je jezelf het beste bij voelt. KLAAR.
|
||||
|
||||
Ja, is heel persoonlijk !!!
Mijn tip: Alles kan zolang het maar niet "helder" is !!!!!! Grtz......... LRR
|
||||
|
||||
ik zal er nog ff over denken, want orgineel is ook wel wat
|