![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo na hier al een hele tijd op het forum mee te lezen zal ik me ook maar effe voorstellen ik ben Jasper ben 19 jaar woon in Zoetermeer en heb een golf 1 1.1 uit 1983
hier een foto van hoe hij er nu bij staat ik heb inmiddels een setje teardrops gekocht maar die moeten nog gepolijst worden maar ik wilde toch effe kijken hoe het stond verder zijn mijn plannen om binnenkort een schroefset te gaan kopen ben er alleen nog niet helemaal uit welke het moet worden. Last edited by Golf-mk1-owner : 04-03-2006 at 14:24. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit, smallere bandjes staat misschien nog iets beter als je hem plat op z'n pens gaat gooien
|
|
||||
|
||||
![]() leuk ding, TDs zijn 14inch? platte bandjes eromheen en dan omlaag schroefen
|
||||
|
||||
![]() leuke auto. tear drops staan erg goed. ben benieuwd na het polijsten. in inderdaad naar beneden met die auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier.
Je wagen ziet er mooi uit op de foto's ![]() Als je de TD's gaat polijsten, kun je nadien jezelf nog altijd ontdoen van de ballonbanden en een paar platte bandjes aanschaffen ![]() En natuurlijk plat op de bek met dat ding ![]() |
|
|||
|
|||
![]() op de teardrops komen zeker plattere banden
|
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum leuke golf mk1