|
||||
|
||||
Mercedes sprinter intercoolers..!...2X
Ik heb hier nog een goeie gebruikte mercedes sprinter intercooler liggen, is gecontroleerd op lekkage en gereinigd. Kan je dus zo monteren. Foto is denk ik niet nodig voor degenen die weten waar het over gaat.
vraagprijs: 80euries
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... Last edited by WilliamF : 06-12-2005 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Foto doet altijd wonderen
|
|
||||
|
||||
Nee Rico : zijn erg gewild in de Golf wereld omdat ze zo compact zijn .
|
|
||||
|
||||
Maar niet hier want er zijn hier alleen mensen die denken dat het cool is om veel posts te hebben in plaats van een turbo vw te rijden
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Iemand een idee waar deze passen bij een golf/jetta?
|
|
||||
|
||||
type 1? past zo...heb het als bijna eerste in nl een sprinter intercooler gehad in een type 1...
|
||||
|
||||
type 2 ... past ie voor de radiator dan? of in de motorruimte zelf? of achter de voorbumper?
|
|
||||
|
||||
voor de radiator...
|
||||
|
||||
Jammer dat het helemaal in Amersfoort is
|
||||
|
||||
zijn die intercollers groter als van corrado?
en passen die daar ook zo op
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd, ik zou het niet weten, ik weet dat ze in golfjes worden gebouwd vanwege hun gunstige afmetinegn maar van een corrado durf ik het niet te zeggen, maar als we ff w88 zal er vast wel iemand komen vertellen hoe het wel of niet kan...
|
||||
|
||||
ok mijn vraag is ik ben bezig met een bolk van een corrado G60 in mij golf te bouwen nu past de intercooler van een corr niet in een golf maar past deze cooler van een sprinter wel of moet ik een andere hebben
|
||||
|
||||
Een sprinter intercooler word hier vaak voor gebruikt, deze word dan voor de radiateur gebouwd. Je zult hem wel pas moeten maken (slangen en montage van de koeler zelf) maar dan heb je ook een mooi groot koelend oppervlak.
|
||||
|
||||
ok ik ga nog ff kijken wat ik presies moet aanpassen ( ik gebruik hier wel ff de zoekfunctie ) maar denk wel dat ik er 1 wil
|
||||
|
||||
Quote:
is goed, stuur maar ff een pb'tje als je meer weet!
|
||||
|
||||
Omhoog???
|
||||
|
||||
Up!
|
|||