|
||||
|
||||
zeker een mooie auto ik zou hem niet weg doen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nice ride behalve de lelijke achterkant bah bah
|
||||
|
||||
super mooie wagen.
|
|
||||
|
||||
kenteken weer terug omhoog en die lelijke spiegels draf schoppen en je hebt een erg nette VW!
|
|
||||
|
||||
zou het een echte g60-16v zijn of een zelfbouw??
|
|
||||
|
||||
Vind de kleur en spiegels helemaal niks, sleuven in het voorscherm ook niet en de velgen fugly! Motor en de rest zijn wel ok!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Reken maar van zelfbouw. Anders is het dood en dood zonde om zo'n motor uit een Limited te halen.
|
||||
|
||||
jullie vergeten de m3 skirts nog
|
||||
|
||||
ik ken de wagen, en ik kan zeggen dat die super onderhouden is, en zeer zeker supersnel echt.
en wat betreft die onderdelen op die auto, ieder zijn eigen smaak en dat is ook maar goed ook want anders zouden er veel dezelfde rond rijden |
|
||||
|
||||
limited is 1.8..dit is 2.0
|
||||
|
||||
die uiterlijke dingen kun je altijd aanpassen, blokombouw ziet er keurig uit zo op de pic
|
||||
|
||||
JD blok?
auto is verder niet mijn stijl... daarom niet minder netjes
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
lijt wel een jeroen blokje..kijkende naar de injectie rail
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom kan het nog wel een originele limited motor zijn. Alleen dan met overmaat zuigers. Misschien nog een andere slag krukas. En dan kom je ook wel aan de 2l
|
||||
|
||||
Ik hou normaal niet zo van deze style maar deze ziet er fokking mooi uit.
Alleen de spoiler zal ik eraf rukken en de speigels. Moterblok ziet er al nieuw uit. |
|
||||
|
||||
1800 kan niet naar 2 liter geboord worden.
zal wel onderblok van golf 3 zijn. en waarom kan deze lader deze motor wel vullen dan?? Naar mijn weten was dat toch niet mogelijk>>
|
|||
|
|||
Quote:
Of van een golf 3 diesel
|
||||
|
||||
buiten om niet echt mijn smaak Ieder zen eigen Maar onder de kap wel mooi en netjes Alleen jammer dat er niet meer info over te vinden is over het blok
|