|
||||
|
||||
Dynamic sport filter
Hee mensen,
ik vroeg me af of 'dynamic' luchtfilters bekend is Had liever K&N of green gehad, maar aangezien ik hier een goede adapter plaat bij kreeg heb ik deze maar genomen. Gegroet dennis
|
|||
|
|||
een luchtfilter van dynamic is gewoon minder duurzaam maar voor de rest mwa swa het prijsverschil maakt hem ook aantrekkelijk hoor gewoon na 1.5 jaar vervangen en je kan op die adapter plaat gewoon een k&n universele schroeven.
nu was mijn vraag alleen heb je hem bij autostyle besteld zoja past jou adapterplaat gewoon en welk code nummer heb je dan genomen want voor mijn 1.3i kan ik niets vinden. |
|
||||
|
||||
hee, ik heb die filter bij rijsbergen besteld, dat is een lokale 'tunings'winkel laat maar zeggen, die ook bijna alle autostyle accesoires leverd, hij koste met adapterplaat en filter 55 euro. of die goed past weet ik nog niet, want ik heb het setje pas donderdag, ik laat wel horen of die goed past, mazzel dennis
|
|||
|
|||
die 55 euro das dan de set van autostyle haha
maar ben dus erg benieuwd die heb ik ook gehad 1 jaar terug voor iemand anders en die kregen we er niet passend op. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat zou goed kunnen dat die van autostyle is, maar je heb tog geen 2 linkerhanden, dat je hem er niet op krijgt, ik weet niet welke set jij heb geprobeerd te monteren, maar de maten van mij kloppen gewoon hoor.
|
|||
|
|||
heb je em al binnen dan
en nee heb geen 2 linker handen maar de gaten kwamen niet over1 welke heb je besteld heb je toevallig een code nummer? en heb je em er al opzitten zoja kan je mij de maten van hart tot hart van jou bosch luchtweger eens geven dan. ben heel benieuwd. |