|
|||
|
|||
project vw golfie 1
eej
bij deze ga ik mijn projectje voorstellen ik ben de zaterdag de zeer trotse eigenaar van een golf 1 LX tgaat over een golf 1 LX 1500 benzine met 129500 km motor draait nog supergoed!!! op de papieren staat dat hij van 1984 is ma ze zeggen tege mij dat hij van 1983 is dus is dit nog een raadsel bruin interieur zonder kopsteunen in redelijk goede staat juist de bestuurderszetel is een beetje beschadigd kleur is mexicobeige, is nog het orginele kleur met 3 kleine roestplekjes wat er al aan is veranderd : - regelbare vering van volkswagenhaus.de - revolutien velgen 13" 6.5 breed met zwart hart en gepolierde rand - voorlichten met kruis in -gefumeerde pinkers wat er nog gaat gebeuren : - trug iets lager leggen - wss andere voorlichten heldere - wit-rode achterlichten - overal de chrome barrekes opzetten --> waren meegeleverd - gechromerde binnesloten en de vergulde pinnekes - hier en daar nog iets ma fotos zeggen veel meer dus : volgen later nog fotos als er iemand nog suggesties heeft of opmerkingen laat ze maar komen grtz vw golfie 1 |
|
||||
|
||||
Veel succes ermee dan maar, en hou ons op de hoogte
|
||||
|
||||
klinkt goed ben hier net nieuw dus kijk ff bij andere projecten voor wat ideeen
|
|
||||
|
||||
die revo's blijf ik vet vinden, succes!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
heel stoer golfie om te zien. topper!!
|
|
||||
|
||||
Al redelijk wat veranderd aan de auto.. geen orgineel interieur etc
|
||||
|
||||
ziet er zo al super goed uit, succes!
|
|
||||
|
||||
hé bekende en mooie golf!!
|
||||
|
||||
Ik vind hem er al wel vrij strak uitzien zo hoor :P niet te veel meer aan doen!
|
||||
|
||||
Quote:
² |
|
||||
|
||||
Die ziet er proper uit
|
||||
|
||||
Quote:
Gebouwd in 1983, maar eerste gebruik en inschrijving in 1984 zeker? Is bij de mijne ook zo... Ben wel Belg, maar is hetzelfde zeker... |
|
||||
|
||||
Mijn Golf1 is ook van Januari `84.
|