|
|||
|
|||
ff voorstellen...Ik en de Golf...
hoi, ik ben Bert Valkema, ik kom uit Bedum (vlakbij Groningen) en heb een Golf 2 1.6 uit 1990, waarin over een maand of 2 schat ik, een ander blok in ligt, n 1.8 16V KR, Hartmann spaghetti, Power rohr... was wel toe aan wat meer pk's, en de Golf gaat nog lager met n supersport schroefset, heb via ebay 8j 15" Rh Cup gekocht. Dus er gaat e.e.a. veranderen, heb em nu 3 jaar en er zijn al wel wat dingen aan veranderd, de foto's spreken voor zich....
booskijker gaat er binnenkort ook af, en mistlampen gaan er uit, komen luchthappers in, er komen Dikke G60 verbreders voor, verder de dunne deurlijsten, org sideskirts komen er ook onder. Aan de achterkant ga ik niet veel veranderen, bumper is inmiddels weer netjes zwart gemaakt, met n soort schoenpoets... |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit...alleen k zou die mistlampen laten zitten...staat mooier als luchthappers denk ik...but it's your car
|
|
||||
|
||||
Welkom, leuke basis.
Spiegels zou ik er van af trappen.. puur smaak.
|
|||
|
|||
Quote:
ja zit nog beetje te twijfelen, org meegespoten is ook wel wat... |
|
||||
|
||||
doen zou ik zeggen, of gewoon int zwart, past ook mooi bij de andere ongespoten delen.
(bumpers, wielkuiplijsten, dorpel, spoiler) succes met de wagen
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, leuke auto en leuke plannen
|
|||
|
|||
Quote:
Mja vindt ik meestal ook, maar ik vindt het bij deze kleur nieteens zo beroerd staan, verder leuke auto, alleen die ramen achter....
|
||||
|
||||
Quote:
niets meer aan toe te voegen |