#1
|
||||
|
||||
bewerkte kop en carbs
Bij deze het volgende bericht....
Een paar maand terug had ik een Derby gekocht, en na een paar weken al kwam het plan deze te voorzien van dubbelle carbs, nu paar maandjes verder, is de Derby bijna verkocht, aangezien er werk aan zat wat ik zelf niet kon, en ik geen stalling heb die hem waardig is. De dubbelle carbs waren intussen besteld, inclusief een bewerkte kop en snelle nokkenas. De eigenaar na mij heeft er helaas geen interesse in omdat ik er uiteraard nog een beetje geld voor wil terug zien. De kop nokkenas en inlaat voor dubbelle carbs gaat dus in de Bingo. carbs (solex addhe40) met setje nieuwe pakkingen kan erbij, maar zit niet bij de prijs inbegrepen. de kop is bewerkt en voorzien van een nokkenas uit een GK motor (polo GT) past in ieder geval bij een HA, HB, en een HH motor. ( had zelf een HB (audi 50 blokje)) Als prijs had ik gedacht: kop 150 euro nokker 40 euro inlaatspruitstuk 70 euro carbs 100 euro prijs voor set zonder carbs 230 euri, met carbs 330 over losse onderdelen verkopen kan ik nadenken....carbs doe ik niet los weg, inruil van een 8v "bigblock" inlaat graag
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#2
|
||||
|
||||
Kan iemand mij vertellen of het op een onderblok past van een golf 1 1.1......
En wat versta je onder dat de kop is bewerkt? en bij wie is de kop bewerkt? kop al gevlakt of niet?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#3
|
||||
|
||||
voor de specificaties van de kop moet je bij Dennis zijn, en of het op een golf 1.1 past, ik weet het niet maar denk het wel. Ik heb vrij weinig verstand van de compatibiliteit. past sowieso op HH HA en HB, maar vast nog wel op meerdere types.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#4
|
||||
|
||||
1.1 blok in Golf is in principe gelijk aan 1.1 blok in Polo.
Alleen ff kijken hoe t met de verbrandingsruimte zit: in de kop of in de zuiger: Als dat overeenkomt, dan past 't!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#5
|
||||
|
||||
wel interesse in de carb's, pakkingen en het inlaatspruitstuk...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#6
|
||||
|
||||
de kop heeft een verbrandingsruimte in de kop.
prijs voor carbs pakkingen en inlaat, 200 euri maar ik wacht even af, hele spulletje in 1 keer verkopen is makkelijker, dus even afwachten of blackdevil interesse heeft in alles, anders kan je de carbs wel overnemen tommy.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#7
|
||||
|
||||
carb's zijn verder goed? zijn dus 40 mm solexen? pakkingen zijn voor het monteren of voor revisie? Wil graag de optie erop dan...
hoor het nog wel even dan!
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#8
|
||||
|
||||
pakkingen voor revisie, maar ik weet niet of het voor 1 carb is of voor allebei, maar dat zien we dan wel weer.
misschien kan je het zelf zien op het plaatje:
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#9
|
||||
|
||||
zo te zien voor 1...
das jammer dus!
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#10
|
||||
|
||||
ok...
maar zijn nog wel te krijgen op ebay, maar ja kost weer een beetje moeite.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#11
|
||||
|
||||
naja, nog steeds wil ik het hebben! :p laat het maar weten als met devil niet doorgaat
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#12
|
||||
|
||||
Ik wil eigenlijk alleen de kop en de nokkenas. maar ik wil wel weten wat eraan is gebeurt en of ie vlak is of dat ie nog gevlakt moet worden oid.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#13
|
||||
|
||||
ik zal dennis ff vragen wat er precies aan is gebeurt, ik kan zo niet zien of ie gevlakt is ja of te nee. de verbrandingsruimten zijn in ieder geval gepolijst, en de inlaat en uitlaat ook, voor de rest van de specs zal ik dennis ff pbén, de carbs zijn dus bij deze aan tommy verkocht.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#14
|
||||
|
||||
de carbs en inlaat zijn verkocht, info over de kop volgt een dezer dagen.
ik heb al een pm gestuurd naar dennis.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#15
|
||||
|
||||
Kanalen bewerkt (vergroot), verbrandingsruimte bewerkt.
Of ie gevlakt is durf ik niet te zeggen, er moet zowieso denk ik nog een heel klein beetje af voor de vlakheid. dat was het antwoord van dennis....dus bij deze..
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#16
|
||||
|
||||
OK, ik laat het je vanavond weten, eerst mn meissie om goedkeuring vragen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#17
|
||||
|
||||
hehe, moet ook gebeuren he...
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#18
|
||||
|
||||
Helaas helaas haak ik af, heb hoogstwaarschijnlijk een compleet polo gt motortje gevonden.......sorry voor het lang laten wachten
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#19
|
||||
|
||||
dan dus weer vol in de aanbieding....lekker koppie met nokkertje, voor een small block met verbrandingsruimte in de kop...
doe een goed bod en wie weet ligt ie volgende week bij jou op de deurmat...
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#20
|
||||
|
||||
de kop is weer te koop, wegens motorswap naar MH kan ik m niet meer gebruiken.
mag weg voor 125E kan m eventueel laten vlakken, dan voor 175E
__________________
sportklassiek klassieker forum |