|
|||
|
|||
deur wil niet meer open!
wil er iemand bij me instappen wil de deur ineens niet meer open
hij is wel van slot af.. maar er is iets los geschoten achter de klink (dat pennetje wat achter een haakje valt denk ik) mar van binnen uit wil het ook niet meer, zit dus met een gesloten portier... deurpaneel wil eralleen af als de deur open is... iemand een id hoe ik dit oplos? het gaat om de bijrijders deur van een golf 3 3deurs |
|
||||
|
||||
dat probleem heb ik zelf ook 3 keer gehad
tjah deurpaneel toch er van af trekken bij mij was het mn slot wat kapot was dus mijn tip aan jouw is wanneer je je deur open hebt metteen een andere slot erin douwen of je het op de sloop haalt of dealer maakt niet uit zolang je er maar een andere erin douwt bij mij was het mn rechter deur nadat ik mn paneel eraf had gehaald sprong ie vanzelf open hopelijk dat jij ook hetzelfde geluk zal hebben of anders ff met je derhendel spelen(binnenkant)
|
|||
|
|||
ik heb de deurpaneel er een heel klein stukje af gekregen
dus ik met m'n hand eronder, kon ik net het heveltje van het slot systeem overhalen... maar toen ging hij nog niet los nu kwam ik er achter dat dus de deurklink enzo wel werkt, dus is het slot gewoon kapot.. maarja hoe krijg ik die deur open?? |
|
||||
|
||||
heb dit ook wel eens gehad!! sinds ik 6n klinken erop heb! heb toen ook van binnenuit mijn deurpaneel eraf gehaald dat moet lukken!!
maar ben er achter gekomen dat er gewoon iets blijft hangen bij mij , want als je een tik aan de buitenkant tegen de deur geeft gaat ie wel opeens los!! probeer dat eens gr Eelco |
|
||||
|
||||
jah
dat wilt ook wel es helpen om een klap zeg maar te geven
|
||||
|
||||
Heb hetzelfde ook gehad, ook toen ik polo 6n klinken erop had zitten. Bij mij bleef de (hendel die om de pin grijpt in de stijl) klemmen met een hendel die erachter door liep. Onderin het slot. beetje gewrkit met een schroevendraaier en het was weer gangbaar. Bij mij kwam het omdat door de 6n klink de deurhendel niet meer zo snel terug ging en er vervolgens iemand in stapte. Beetje pech maar gebeurde toch.
Deurpaneel kan er helemaal vanaf ook al is de deur dicht, maar ee pielwerk is het wel.
|
||||
|
||||
wat ik ff niet begrijp
waarom nemen mensen nou polo 6n deurklinken? terwijl het van een 5 deurs golf er ook op past dan heb je er geen gezeik mee ik zelf heb de slotloze deurhendels van een golf3 5 deurs de achter deurhendels was op de sloop maar 10 euro kwijt sorry voor offtopic maar vraag het me toch af
|
||||
|
||||
Quote:
Je wilt soms ook eens wat anders, naast het feit (ik heb ze er ook in) dat ik ze mooier vind. Meningen verschillen hierover uiteraard. Ontopic: De remedie is toch echt je deurpaneel los te halen. Zoals antoineveld al vertelde, door je handgreep gaat een verticale pen. Deze pen gaat opzij als je je deurgreep aantrekt. Hierdoor wordt het slot geopend. Deze pen moet je bijbuigen als je 6N handgrepen monteert. Heb je nog de originele handgrepen, dan kan het zijn dat je slot of je deurhendel stuk is. Je zult dan moeten proberen of je de verticale pen richting de buitenkant van de deur kan duwen, dus van binnen naar buiten. Dit moet lukken. Succes
|
||||
|
||||
Polo 6N klinkien zijn veel mooier als golf 3 klinken, zodoende.
Voor de liefhebbers heb ik nog slotloze golf 3 grepen in de aanbieding