|
||||
|
||||
Hoe krijg ik nrbord bevestigd op clean bumper:Welke methode?
Wie kan mij helpen om een methode te zoeken zodat ik mijn nrbord op mijn bumper kan monteren...Kheb nl alleen nog maar 3 uitsparingen met gaas in bumper en geen nrbord uitsparing en mistlampen op mijn bumper...
Nu wil ik graag in middelste deel van gaas mijn nrbord monteren alleen weet niet welke methodes er zijn,omdat ik nl op shows het makkelijk demontabel moet zijn..... Niet te veel gaten enz... zodat je bijna niet ziet... Tgaat om mijn mk3 Zijn er ideen of suggesties?????? Mvg, Henk Wassenaar |
|
|||
|
|||
Als je zo'n nummerplaathouder neemt waar de nummerplaat in vast te klikken is, dan zou je die houder met tie-wraps aan die kippentralies vast kunnen zetten...
|
||||
|
||||
holle-wand pluggen door het gaas steken.
|
||||
|
||||
Mijn neef rijdt al een behoorlijke tijd met zijn nummerplaat achter zijn voorruit rond om dezelfde reden. Hij heeft er nog geen commentaar van agenten op gehad.
|
||||
|
||||
ik heb een tijdje met plaat achter voorruit gereden omdat hij er was afgereden door een trekhaak... 3x aangehouden in 2 weken tijd, en bij de benzinepomp wilden ze niet eens de pomp vrijgeven tot ik m'n sleutels binnen kwam brengen.
|
||||
|
||||
hier op school staat er ook eentje... die heeft z`n kentekenplaat met 4 zuignapjes in de rechter onderhoek van het voorraam geplakt
|
||||
|
||||
Volgende keer magneetjes in je bumper maken .. problem solved .
|
|
||||
|
||||
Das toch niet demontabel? Ja hoor! |
|
||||
|
||||
LOL@Keverpech
|
|||
|
|||
of boutjes gebruiken en achter de tralies grote ringen zetten, zodat de boutjes niet uit het gaas wegkunnen
of je zet hem in je grill |
|
||||
|
||||
heb 2 L vormige beugels gemaakt.
nummerbord gewoon op de beugels schroeven. en heb dan onder de bumper 2 gaten geboord en hier heb ik 2 vleugel bouten in zitten. pm maar een mail aderes, dan mail ik wel foto's. gr ruud |
|
|||
|
|||
Er bestaan ook stickers? Zie er hier geregeld rondrijden met een nummerplaat in de vorm van een kleine sticker.
|
|
|||
|
|||
de golf mk1 manier en dan los schroefen, gewoon ophangen aan de bumper.
|
||||
|
||||
met die magneten is nog niet eens zo'n slecht idee dacht ik zo. Alleen heb je dan wel supersterke nodig.
|
|
||||
|
||||
Magneet is idd een zeer goed id...je hebt inderdaad een heel erg sterke nodig...vooral met aluminium...
Ik zou gewoon ff wat gaatjes boren in de kentekenplaat en die met behulp van wat tire-wraps vast maken aan het gaas.... Last edited by Golf_1_gts : 23-02-2006 at 20:57. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
je kunt ook een ijzeren plaat achter je nummerplaat maken gaat een stuk beter denk ik. Magneten zijn niet eens zo heel erg duur. Alleen vraag ik me af wat er gebeurt als je bv 140 rijdt op je snelweg. Dr komt nogal wat wind tegenaan....
|
|
|||
|
|||
Magneten zijn niet te vertrouwen, straks ben je je nummerplaat kwijt en heb je zo een 1 op je kenteken. Dat moet je helemaal niet hebben.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is een goede methode, ken er meer die het zo hebben gedaan.
|
||||
|
||||
magneten is niet echt een slimme optie...je kentekenplaat is dan ook makkelijk door iemand anders te stelen.
|