|
||||
|
||||
golf I 1983
VERKOCHT!
Last edited by Roundup : 05-03-2006 at 13:49. |
|
||||
|
||||
Up
Last edited by Roundup : 22-02-2006 at 23:27. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ruilen tegen n golf MK2 met leder?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Liever niet nee, ik heb geen plaats meer om 3 auto's te stallen. Spijtig genoeg |
|
||||
|
||||
Of doe een goed bod!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komaan mensen hij moet echt buiten, want zijn plaatsje in de garage is binnenkort weg! Anders € 999 + de verlaging ofzo? Het chroom, verlaging, bougiekabels, oliefilter, olie, koelwater, ... is al meer dan de helft van de vraagprijs waard... Last edited by Roundup : 23-02-2006 at 23:49. |
|
||||
|
||||
Echt niemand zin in een mooi projectje? Is nogthans ideaal om er een GTI, 16V, G60,... weet ik veel welk blok in te leggen, of om er zo mee te rijden... Buiten de wielboog, en wat plekjes op de dorpels is hij echt nog in goede staat!
Of doe een bod ? ps: de vloermatten enzo liggen er nog los in zodat je goed kan zien dat de dorpels echt niet rot zijn aan de binnenkant, juist wat plekjes waar ze hem ooit opgekrikt hebben. Last edited by Roundup : 25-02-2006 at 00:01. |
|
||||
|
||||
Omhoog Doe maar een bod, wie weet is hij van jou
Komaan jongens, mooi project hier. Ik heb de auto gekocht in volledige onderdelen en terug in elkaar gestoken. Ook de carrosserie was gedemonteerd tot het laatste vijsje, er is dus echt nerges roest aan buiten de besproken plaatsen (zijn foto's van aanwezig). |
|
||||
|
||||
Up! Mag weg voor €900! Goede prijs toch, niet?
Last edited by Roundup : 26-02-2006 at 10:22. |
|
||||
|
||||
Up! Doe een bod want hij moet echt weg!
|
|
||||
|
||||
Omhoog ermee. Mag weg voor €650 !!!