#1
|
||||
|
||||
welke kit tussen bbs-rand en hart
zoals het topic al luid: welke kit moet er tussen de bbs-rand en het hart
Sikaflex is me verteld, maar hier zijn 215 soorten in dus wie weet welke? |
#2
|
||||
|
||||
niemand??
|
#3
|
||||
|
||||
ik heb begrepen zuurvrije kit, maar heb zelf besloten m'n velgen toch maar niet te splitten voor het polijsten, dus heb er verder niet echt aandacht aan besteed, sorry.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#4
|
||||
|
||||
ik ga gewoon zwarte sikaflex gebruiken .. die ze ook gebruiken op schepen.
Wil morgen wel ff voor je kijken welke dat is *ps: alex, die velgen heb ik verkocht, zogoed als, daarom heb je nog geen foto's en maten :o * |
#5
|
||||
|
||||
in sikaflex heb je ook weer 12 verschillende soorten..ik kan het weten..ben de sikaflexman..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#6
|
||||
|
||||
waarom geen zwarte hibrifix??? lijmt als de kolere
|
#7
|
||||
|
||||
hibrifix staat gelijk aan sikaflex...enkel sikaflex heeft betere eigenschappen betreft weerstanden in bv zout etc
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#8
|
||||
|
||||
euhh dus welke word het Sikaflex211,252,291,292,552?
moet het perce een zuurvrije kit zijn of maakt dat niet uit? ik let zelf vooral op de temperatuurbestendigheid cabrio16v van die velgen maakt niet uit, denk toch dat ze voor niet pasten Last edited by alextromp55 : 31-03-2005 at 09:00. |
#9
|
|||
|
|||
ja zuurvrij is een vereiste meen ik.. anders gaat het volgens mij reageren met lucht en andere dingen, en das nie goed
|
#10
|
||||
|
||||
Ik heb nu kit van Kelfort type siliconenkit-NO (bij een speciaal zaak) op het oog.
Het is een hoogwaardige, schimmelwerende, duurzaam elastisch blijvende afdichtingkit. Heeft een bijzonder goede hechting op uiteenlopende onderdgronden. Temperatuur bestendigheid –40 tot +150 graden. En volgens de verkoper zuurvrij. De meeste zuurvrije kitten zijn schimmelwerend. Gaat wel goed denk met deze kit? Ik ga eerst een stukje proberen….... |
#11
|
||||
|
||||
Mr. Sixpack moet dit toch weten??
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#12
|
||||
|
||||
denk dat mr sixpack op vakantie is ofzo, hij reageerd niet op mail
|
#13
|
||||
|
||||
denk eerder druk alex
|
#14
|
||||
|
||||
yep, hij was er gisteren nog..............hij is nu natuurlijk als een wilde aan het polijsten voor het seizoen.
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Dat komt denk ik omdat hij met niks anders bezig is als e-mails beanwwoorden met mensen die vragen of hij tijd heeft om velgen te polijsten. Als ie zin in tijd heeft om te reageren zal hij dat zeker niet nalaten
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#17
|
||||
|
||||
ok ok maar laten we even "on topic" blijven
uit mij eerste proefstuk blijkt de Kelfort een beter hechting te hebben had twee oude plamuurmessen, met allebei de kitten naast elkaar, tegen elkaar geplakt |
#18
|
||||
|
||||
|
#19
|
||||
|
||||
denk eerlijk gezegt dat het niet veel zal uit maken, maar ik ga toch voor de kelfort denk ik http://www.kelfort.nl/awm/bestanden...51_52_53_54.pdf
die is zuur vrij en tot een hitte van 150 graden bestand is die Sikaflexx 291 zuurvrij? |
#20
|
||||
|
||||
kan het niet vinden zo snel , maar neem aan van wel...
het is igg bestand (kortstondig) tegen brandstof en goed bestand tegen zoutwater... en bestand tot 90 gr. Lijkt mij meer dan genoeg. Deze kit is wel te verkrijgen bij de betere watersportsjop |