![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo forumer.s
heb hier effe een vraagje , heb hier een golf1 met een gti blok van 1992, maar krijg geen vonk, heb alles vernieuwt , maar geen resultaad , bobine , ondsteking kabels en bougi,s, en nog geen vonk ,heb spanning op bobine kabel naar verdeelkap, met het van, en op contakt doen vonk, en bij doorstarten niet , module alles verandert , geen verbetering , wie weet dit probleem , vrgr gooigolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even je vonkenpot bijvullen, je kan wel een nieuwe kopen maar die is dan leeg, altijd gelijk een doosje vonkjes bestellen.
ik denk dat je een massaprobleem heb of een spanningsval over je computer tijdens het starten. Probeer het eens door er rechtstreeks een geschakelde voeding erop te zetten ipv via je relais...
|
||||
|
||||
![]() hee ruurd heb nog geen foto.s ervan ,
maar is een type1 van 1976, blauw metalic gti 8 klepper +- 130 pk, heb geen compu wel modulle er op zitten en heb tijde.s starten wel spanning op bobine draaden , en op kabel van bobine vonk tijdens het schakelen contakt en er weer aff , vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() Deze
|
||||
|
||||
![]() ja die is het ruurd klopt inderdaad ,
bij het rechte eind maar heeft geen vonk meer , en ze hadden alles gesloopt van binnen , zonde maar das weer klaar , nu het vonk probleem , heb veel geprobeert maar noch niet gevonden , gr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() een ontstekingsmodule ja, ook die heb spanning nodig... hoeveel volt meet je tijdens het starten ?
Als jij je auto op contact zet en je draaid de rotor rond, heb je dan vonk ?
|
|||
|
|||
![]() ontsteking niet optijd heb je wel een vonk maar niet op de juiste tijd
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() off-topic verwijderd, tis hier geen msn!
|
|
||||
|
||||
![]() hallo ,
alls ik de bobine kabel van de verdeelkap trek , en daar een bougi opzet , krijg ik vonk bij het aan en uitschakelen van contakt , maar niet alls ik doorstart , hoe is de schema van de bobine , heb idee dat iets is wat niet goed zit , er gaan 2 draaden van vanuit schutbord naar de plus bobine , en er gaan 2 naar de min , die van de module , module geprobeerd ondsteking compleet , en bobine , geen resutaat, vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() is je contactblokje onder je contact sleutel nog wel oke?
|
||||
|
||||
![]() hallo kerel,
heb gewoon spanning op mijn bobine staan tijden.s starten , maar geen vonk te krijgen , ook niet met spanning rechtstreeks , op bobine , heel apart is dit , vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() maar zoek effe schema , van de bedrading op bobine ,
heb vier draden , spanning van contakt , hoord volgens mij op plus bobine , roode draad gaat naar stekker ondsteking , op min pool word geschakeld bobine , groene draad module op min pool bobine , en de zwarte draad van module, op plus bobine ,heb het all wat verandert maar maakt niks uit , wie heeft schema hiervoor ,betreft een gti blok van 1992 in type 1 , vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() rood en groen,rood/zwart is op plus van de bobine
zwart 2x plus zwart/wit is op min van de bobine |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb hier rood /wit groen 2 x zwart , zoals het was is het 2 x zwart plus en rood/wit groen min , maar geen resul ![]() |
|
|||
|
|||
![]() rood en groen is plus zwart is min
moet zo toch lukken zwart of bruin is meestal massa van modulle 1x zwart naar bobine 1x bruin naar accu [min] |
|
||||
|
||||
![]() heb weer vonk ,
massa kabeltje bij ondsteking , was daar de boosdoener van, maar nu heb ik geen brandstof bij de injektor , tijden,s starten draait pompwel maar geen benzine bij injektor,s vrgr gooigolf bedank voor de reakties vonkprobleem, |
|
|||
|
|||
![]() even de lijding nalopen van tank naar voor
ander brandstoffilter?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo hij heeft tijdje stilgestaan, pomp draait onder het starten wel , maar heb niks bij de injektoren , soms en paar druppen , zal het even controleren morgen wie weet verstopt , ofzo, bedankt voor de tip,s allemaal , vrgr gooigolf normaal op vw forum maar ja helaas , ![]() ![]() |