|
|||
|
|||
Dashboard en voorruit eindelijk weer in de T2
Zo zag hij eruit toen we de T2 kochten, en kijk hieronder voor het resultaat. Na drie pogingen eindelijk de voorruit er ook in..... ( het blauw grijze deel moet nog twee keer in de lak worden gerold :biggrin: ) Deze Audi TT roosters wil ik graag in het dashboard hebben ipv de originele die er links en rechts zitten op een dashboard van een T2, iemand toevallig nog liggen? Last edited by Cleveringa : 02-04-2005 at 14:24. |
|
||||
|
||||
Strak dashbordje!!!!
Ziet er beter uit dan het origineel
|
||||
|
||||
voledig mee eens
ziet er vééééél beter uit als het origineel en met die audi TT roosters is he pas echt af. Ik ga zelf eens proberen om mijn dachboard en de plaat boven tegen het raam te bekleden met kunstleder.(lijkt mij ook wel cool) niet?????? |
|
||||
|
||||
Quote:
Het dashboard hebben we bij deze gewoon geschilderd, maar de plaat/hemel idd met skai bekleed. We hebben de originele plaat erui gehaald en die scheurde, dus een nieuwe uit 4mm triplex nagemaakt en met een goede kwaliteit skai beplakt. Ziet er zeer strak uit.
|
||||
|
||||
Dat komt helemaal goed zie ik al!
|
|
||||
|
||||
Goed idee zeg die TT roosters heel gaaf. Krijg je nu alleen niet dat je lichte bovenkant van het dashboard in het raam reflecteert?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat cleveringa bedoelt om de TT-roosters in de onderste dachboard plaat te monteren. Vital |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je hier geen foto's van? Ben erg benieuwd. Vital |
|
||||
|
||||
Aan CLEVERINGA !!!!!!!
Ik weet niet of je je ruitenwisser al gemonteerd heb en geprobeerd maar als ik je een goede tip mag geven: Monteer je bovenste dachboardplaat niet met langere vijzen als de originele. Het ruitenwisser mechanisme loopt er tegenaan en de motor is om zeep. Tenzij........... Zie tread [SIZE=2]"kapotte ruitenwisser weer gemaakt"[/SIZE] Het bespaart je toch wel wat geld dat je dan weer in de TT-roosters kan steken. Last edited by Vital : 22-02-2006 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Dashboard in een lichte tint spuiten maakt het minder somber voorin. Mijn dashboard wordt ook een lichtere kleur dan zwart. Ik vind de oude luchtroosters mooi genoeg. Smaken verschillen zou ik zeggen.