|
||||
|
||||
stel me even voor
mijn naam is arno 32 jaar kom uit de wieringermeer ben ook besmet met het vw virus
ben nu bezig om mijn golf1 gti uit 83 weer in de orgineele staat terug te brengen op de fotos zien julie hoe ie was toen ik hem op gehaald had hij heeft een paar jaar stil gestaan het is een hollander die geen schade gehad heeft.en er moet nog een hoop aan gebeuren .dus ben ik eerst maar eens achter orgineel plaatwerk aan gegaan dat is al een gezoek. met in het achter hoofd dat ik daar niet meer naar hoeft te zoeken op dit moment is alles er uit . ik hou jullie op de hoogte van de voorderingen van de golf |
|
||||
|
||||
Welkom, super dat er zoveel golf1 mensen bijkomen!
succes met de vorderingen, tis een mooie witte |
|
||||
|
||||
Hey welkom, klasse dat je de auto weer in originele staat terug wil brengen, een Golf 1 en zeker de Golf 1 GTI moet men naar mijn mening origineel laten, niks van "plat op zijn pens" enz.,het zijn toch inmiddels klassiekers. Suc6 met wat betreft het werk dat je er nog aan moet doen.
Hier is tenslotte nog een link naar een interessante site voor de bezitters van vooral originele (maar ook minder originele) Golf 1´s: http://www.golf1-ig.de Last edited by Rene´ : 18-03-2006 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Welkom.
|
||||
|
||||
Welkom hier! Leuk dat er nog meer zijn die een Alpinweisse Golf 1 wel kunnen waarderen.
Ik zie een flink boodschappenlijstje: - Grille - Grilleomlijsting - Velgen - Zijstriping - Voorspoiler - Stuur En zo nog een tiental dingen. Gaat vast helemaal goedkomen. Keep us posted!
|
||||
|
||||
Welkom op t forum
Ziet er uit als een leuke basis! Ook de plannen zijn paletti! NB: Beetje op z'n pens en andere velgen is geen crime hoor |
|
||||
|
||||
Welkom en succes met je golfie
|
|||
|
|||
Ook welkom. Verdomd handig zo'n ambulance he.
|
||||
|
||||
Welkom hier! Leuk dat er nog meer zijn die een Alpinweisse Golf 1 wel kunnen waarderen.
Ik zie een flink boodschappenlijstje: - Grille - Grilleomlijsting - Velgen - Zijstriping - Voorspoiler - Stuur En zo nog een tiental dingen. Gaat vast helemaal goedkomen. Keep us posted! __________________ Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? NL Golf I GTI GTD 1983 Alpinweiss ik heb al een lijst af gewerkt van de dingen die ik miste ik heb al een hoop maaar zoek nog steeds verder |
|
||||
|
||||
je kan ook de "reply" knop gebruiken
|
||||
|
||||
Quote:
zo? |
|