|
|||
|
|||
hulp gezocht golf1
hulp gezocht wie heeft er voor mij een beschrijving voor het vervangen van de vulpijp van de bezine tank van een golf 1 cabrio de mijne is kapot
wie o wie heeft er een duidelijke beschrijving alvast bedankt |
|
||||
|
||||
ophanging loshalen slangklemmen onderaan ook....en vulpijp eruit...toch ? (foto in de gallery is van betere kwaliteit he) Last edited by Golf_1_gts : 23-02-2006 at 20:02. |
|
||||
|
||||
als je pech hep de 3 verrotte schroeven uitboren in de carrosserie, ontluchter loshalen , en onder bij de tank de eerste slangklem loshalen diegene van de vulhals dus.
15 min werk totaal. EPS heeft RVS pijpen liggen.
|
|||
|
|||
heb een nieuwe besteld bij de dealert met korting als hij weer 14 jaar mee gaat vindt ik het best
|
|
|||
|
|||
Quote:
hmm kan jij die pagina in scannen en mailen naar frankpr1@planet.nl |
|
||||
|
||||
ja heb ik net gedaan...staat in de gallery onder "vulpijp" (vw parts)...zoals ik al zei...daar kun je hem in beteree kwaliteit afhalen
|
|
|||
|
|||
eerst de tank zovermogelijk leeg rijden dan de vulpijp losmaken
|
|
||||
|
||||
Quote:
wel zo makkelijk ja |
|
|||
|
|||
dus niet met volle tank hahahah
nee heb het al gezien nieuwe is besteld is een eitje bij de mijne nu wachten tot maandag tot hij binnen is |
|
||||
|
||||
gelukt met de foto?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben ze die weer? Toen ik hem wou bestellen hadden ze hem niet meer vorig jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
meeste benzinetanks hebben een keerklep erin zitten, gewoon zo schuin mogelijk opkrikken . @Jurgen weet ik zo niet of ze de vulpijp weer hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
Vergeet de bout niet die halverwege door een ophangbeugel van de vulpijp gaat.
|
||||
|
||||
En kijk gelijk even of je ook roest hebt aan je vulopening in je carroserie !!!
Grtz........... LRR
|
|||
|
|||
jongens jullie zijn geweldig oude is er onderuit en nieuwe van de dealert zit er op niet goed koop maar goed
10 bonus punten voor volksforum :lol: is wel wennen iets vragen en antwoord krijgen zonder offtopc gezwets |
|
||||
|
||||
hehe off-topic gezwets rulez
zolang er uiteindelijk maar een zinnig resultaat uitkomt |