![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb een halfdichte achterklep te koop voor golf 2 de klep is in goede staat en staat in de primer ff lichtjes schuren en hoppa spuiten.
prijs 125 euro als je je oude klep inruild wil ik er 100 euro voor hebben soort ruil methode. |
|
||||
|
||||
![]() Geen foto's beschikbaar ?
|
|||
|
|||
![]() nee sorry geen foto kan eventueel wel een foto maken en posten als je op msn bent oke pieter.
|
|
||||
|
||||
![]() Top!
|
|||
|
|||
![]() Waar kom je vandaan eigenlijk? Ik heb over een poosje een klep over, en 100 euri's is een goede deal...
|
|||
|
|||
![]() ik kom uit velp bij arnhem en wat is een poosje voeg me ff toe op some_boy68@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
![]() poosje is na de volksforum groepsknuffel van 26 maart.
Sorry, MSN doe ik niet aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() nou dan hoor ik het wel hoe of wat
|
|
||||
|
||||
![]() Kun je mij ook even een foto mailen? pimvielvoye2004@hotmail.com alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
![]() ik kan voorlopig geen fotos maken mijn camera is kapot maar hij ziet er super strak uit hoor kom op mensen 100 euro is geen geld voor zo n klep.
nu zonder inruil ook 100 euro |
|
|||
|
|||
![]() upperrrrrrrrdepup mensen
|
|
||||
|
||||
![]() He wolfsburger, was jij niet die kerel die die caddyklep "VOLKSWAGEN" in z'n achterklep had gelast?
Ben op zoek naar pics hiervan. (btw je bent 1dag ouder dan mij)