|
||||
|
||||
Het zwart maken van een velghart...??
IK ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een set 18 duimers . De bedoeling is om de rand te laten polijsten (sixpack) en de rest van de velg zwart te maken , ik heb iets gehoord over poedercoaten maar hebben jullie misschien nog andere ideeen...
Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Wat voor velgen zijn het??
Kunnen we een beter beeld krijgen
|
|
||||
|
||||
JA !!!!!!
Poedercoaten is wel "very nice" !!!!! Maar of het nu beter is als spuiten ??? Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 30-11-2005 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand enig idee....?????
|
||||
|
||||
Chris heeft ze laten moffelen geloof ik...
Hier ken je zien wat ik bedoel Lars, denk dat dit wel erg gaaf is onder je V5.
|
||||
|
||||
moffelen is harder dan spuitwerk.
Maar let wel op. Als je gepoeder coat hebt dan kun je niet meer erover heen spuiten. Dit lost de poedercoating op. JA hoor ik je denken kun je toch schuren. BERG JE MAAR kanonnen hard. En zeker met die velgen op de foto. Ik zou ze coaten als je zeker weet dat het goed gebeurd anders moeten ze stralen om het eraf te krijgen.
|
||||
|
||||
bennie bennie, dit is gewoon uit een spuitbusje industrielak, matzwart
|
||||
|
||||
spuitbus indrustrielak....??? Klinkt goed..!!!! Gewoon oppervlakte schoon maken, schuren en dan tekeer gaan???
|
||||
|
||||
ja zoiets
|
||||
|
||||
Nou zoals ik het kan zien is coaten geen optie bij jouw. Was wel misschien perfect geweest mijn ervaring met coaten is dat het echt keihard word en er ook nooit meer afgaat... maar dan moet het eerst gestraald worden en aangezien dit een eendelige velg is word dat stralen een beetje moeilijk.... denk dat je beter kunt spuiten. Maar ja er zullen ook wel andere oplossingen zijn..... en ja weet er verder ook niks van.
Succes
|
||||
|
||||
Quote:
precies ze doen het maar 1 x verkeerd. Maar de kwaliteit van coaten is vele malen beter dan spuiten. Het is ook hoe je met je velgen omgaat. Beschadig je ze heb je mega probleem. Dat heb je met spuitwerk minder last van. Maar goed. Let us know
|
||||
|
||||
Quote:
djiesus ik dacht gemoffeld... strak spuitwerk oppert
|
||||
|
||||
Denk dat ik voor het spui werk ga, iemand een goede tip voor me? Welke lak enz...
|
||||
|
||||
Motip denk ik !!!! Is altijd goed !!!!
|
||||
|
||||
damn!
dat zijn best heerlijke hoepels gaat mooi staan met zwart hart
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Ga eens even kijken voor motip, misschien dat het dan wat wordt......????
|
||||
|
||||
Quote:
thanx dennis ! |
|
||||
|
||||
Peter voor poedercoaten kun je ook Fer ff bellen.
|
||||
|
||||
deze heb ik eerst laten coaten en een jaar later wegens schade nog es opnieuw laten spuiten.
gecoat: opzich vindt ik het gespoten resultaat mooier als het gecoatte. |