|
||||
|
||||
te ruil delen golf2!!
is er iemand die mijn Golf 2 front met koplampen en grill wilt ruilen tegen jetta front ook compleet!??
en heb ook nog groene heldere achterlichten Golf2 te ruil tegen andere heldere of smoke achterlichten iemand iets anders laat even weten heb nog wel wat golf onderelen die ik ook wel zou kunnen willen ruilen! laat maar wat horen foto's de front! keuzes uit 2 grilles en eventueel Gti grill met rode bies! koplampen achterlichten: meer onderdelen in deze topic! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16036 alles te ruil of te koop noem maar wat op.....nee heb ja kun je krijgen gr Mark!! Last edited by Edition_one : 03-03-2006 at 22:02. |
|
|||
|
|||
ik heb nog een jetta front liggen, wil ik wel ruilen
moet je ff pm-en heb je ook een embleemloze grill?
|
||||
|
||||
pb
|
|
||||
|
||||
front compleet gereserveerd!!
|
|
||||
|
||||
ehm die eventuele gti gril met rode bies, is dat met verstralers of enkel? En verder wil ik wel graag die enkele koplampen gril van je hebben met (chrome) logo, kan ik ook ruilen tegen sportstuur met kleine naaf of achterklepspoiler in rood of booskijker extreem in rood, zeg het maar...
|
|
||||
|
||||
die grill met 2 koplampen word al geruild
maar die gti met rode bies kunnen we wel wat regelen en is met verstralers!of zoek je voor een grill met enkele lampen! ik hoor het wel van je! |
|
||||
|
||||
hmm jammer, eeeh die gri gril heeft die de onderlijst er ook bij? Zo ja, welke kleur.. denk er nog even over na
|
|
||||
|
||||
rood of een helios blauwe en kan hem ook zwart spuiten!oke denk er maar over na hoor het wel..
gr MArk |
|
||||
|
||||
goed stuur je wel effe PB, anders lullen we hier ook alles vol
|
|
||||
|
||||
okidoki