|
|||
|
|||
Hij is er mijn nieuwe V
Eergisteren bij de dealer mijn nieuwe Golf V opgehaald.
Het is wel een lease auto, ik weet hoe andere daar over denken, maar voor mij voelt het zeker wel als een eigen auto. Enige specs: 1.9 TDI sportline Kleur: United Grey DSG (Geweldig wat een uitvinding en zeker niet voor oude lullen) Climate control Licht en zicht pakket Ik heb hem om 11.00 uur bij de dealer opgehaald en 6 uur later stond hij al op de brug om de bumper te verwijderen (Wim bedankt ) en de radio erin te zetten. Bumper ligt nu bij de spuiter samen met de merkloze grill. Aanstaande zaterdag gaan we de bumper en de grill er weer opzetten en de audio inbouwen. Wil wel een beetje muziek in de auto hebben als ik op de weg zit. Zaterdag dus de achterste boxen er inbouwen en de versterker met de subwoofer aansluiten. Als hij klaar is en ik weet hoe ik foto's moet uploaden zal ik hem laten zien |
|
||||
|
||||
DSG wil ik ook graag een keer proberen !!!
|
|
||||
|
||||
Leasewagens zijn de beste!
Maximaal rijden/minimaal betalen.... Somige zeiken over bijtelling. WTF! Ik rij dat bedrag alleen al aan benzine op iedere maand! Om maar te zwijgen over onderhoud, verzekering enz. (en banden :biggrin: ) Zou zelf niet zo snel geld uitgeven aan tuning d'r van. In mijn oude vw's gaat al genoeg zitten.. Veel plezier d'r mee! |
|
||||
|
||||
Opa, tis een schitterend bakkie en die automaat is echt wel voor ouwe lullen
Zaterdag ff klussen en dan ken u mooi sturen met een leuk geluidje...
|
||||
|
||||
Wat is DSG ook alweer?!?
|
|
||||
|
||||
Een kombinatie van 2 versnellingsbakken in auto.
De volgende versnelling "ligt" dan al klaar en hoeft alleen de ene koppeling te lossen en de andere koppeling te pakken. Dit levert altijd de snelste schakeltijd op. Verder kun je hem ook automatisch laten schakelen. Maar het is GEEN automaat. Het zijn volwaardige versnellingen. |
|
||||
|
||||
Aah zo..
Liggen daar al 2 bakken in.. Vond het wel grappig om te horen dat vw nu een 1000000 kilometergarantie geeft op de bakken. |
|
||||
|
||||
leasebak is altijd relax, degene die anders praten zijn gewoon jaloers, zolang je niet opschept dat die van jezelf is het goed
veel plezier ermee, dat zal wel lukken denk ik...... cheerio maarten |
|
||||
|
||||
Ik heb laatst met een touran gereden met dsg..en om eerlijk te zijn....merkte ik er vrij weinig van. Toen had ik een tdi golf v mee en die voelde een stuk fijner aan maar echt verschil in snelheid niet maar gewoon stuk soepeler
|
|
||||
|
||||
Gaaf man, ben beniewd naar de foto's!
|
|||
|
|||
euh ja moeten we ff maken dan he
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker en vast... :biggrin:
|
||||
|
||||
Opa heb alles, Navigatie, PDA, plastic lulding, Golf V en een dikke computer maar hij ken nergens foto's mee maken :p
|
||||
|
||||
en meneer leusden zelf kan hem geen handje helpen ? :p
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daar heb ik zo mijn mensen voor :biggrin: Vw Leusden maar dat duurt meestal weken. Is ie aan het denken |
|
||||
|
||||
Deze jongen zit vanaf morgen met zijn kont in oostenrijk
|
||||
|
||||
Quote:
zo praat je niet over je vriendin |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je aan leaseauto's niets mocht veranderen??
of heb ik het nu fout?
|
|||
|
|||
mag wel als het maar een verbetering is en anders moet je het in de oude staat terug brengen
|
||||
|
||||
en nog steeds geen foto's