|
|||
|
|||
G40 motor met bak e.d
Ik heb een complete G40 motor te koop de motor heeft 157.000km gelopen en de G-lader is 2 jaar geleden gereviceerd bij Roma Tuning in vriezenveen en heeft sinds dien maar 8000 km gelopen,en is nog supergoed want de auto is van mijn vriendin geweest die er heel rustig mee heeft gereden,de polo heeft nu flinke frontschade opgelopen en is dus de motor te koop incl. gereviceerde G-lader,versnellingsbak,computer,kabelboom,telleruni t,dynamo het enige wat er niet bij is,is de radiateur want die is stuk,en de kunstof intercoolerbuis die boven de radiateur zit die is ook stuk,en het kunstof gedeelte boven de intercooler is stuk maar ik denk dat dat nog wel te repareren is,na het ongeluk heeft de motor nog gelopen en is 100% eerlijk een goede motor,en de papieren van de revicie van de g40 lader zitten er nog bij...
Ik dacht zelf aan een prijs van 950 euro dan is de hele motor compleet behalve dan de radiateur en een kunstof slang.... Of doe eens een goed bod in de buurt van dit bedrag,als die niet verkocht wordt gaat de motor in m'n polo1...de reden van de verkoop is dan ook om van dat geld weer een andere polo g40 te kopen.... Mvg Ferdi Beeuwkes belen kan ook....0651025772 Last edited by PoloG60 : 05-03-2006 at 16:43. |