|
||||
|
||||
Budel afgelopen ?
|
|
||||
|
||||
`t gaat om de plaats Budel Peter..en niet om de meeting
|
||||
|
||||
volgens mij komt t door de meeting..............
|
||||
|
||||
Quote:
dat kwam ook in mij op |
|
||||
|
||||
die rommel MOEST ergens vandaan komen ..... ik weet wat de regering gaat ondernemen ....... extra belasting op oltimers .....
staat in de agenda van de 1e kamer .... |
|
||||
|
||||
Liet je me zaterdag idd zien peter, die eikels daar in den haag weten niet eens waar ze t over hebben
|
||||
|
||||
haha, je mag volgende keer alleen met een kever op LPG komen...
|
||||
|
||||
of op biodiesel
|
||||
|
||||
Tja "De Zink" in Buul... koeien die om gekke redenen dood gaan, maar niemand kan harde bewijzen vinden die naar hun leiden.
|
||||
|
||||
he kaffers.. komt door al die waterpompers die daar staan :P lol
|
|
|||
|
|||
In lommel (stad aan de belgische kant van de grens, naast budel gelegen ) en een paar omliggende dorpen heb je vestigingen van UMICORE. Maw zinkverwerkende industrie. Gedurende een periode van 15 jaar heeft men testen gedaan bij de mensen van lommel en testen bij mensen van omstreken hechtel-eksel (een 15 km verder). Nu wat blijkt uit de resultaten die recent gepubliceert zijn, in lommel 19 gevallen van dood door ****** (vaak long****** terwijl de mensen niet rookten) en in hechtel hechtel-eksel slechts 5. Dus zo maar eventjes 4X zoveel kans op ******. In lommel (en waarschijnlijk ook budel) groentjes eten uit je eigen tuintje is dan ook uit den boze. Ander probleem is het huisstof (het vergif komt binnen langs de luchtwegen -> hence het long ****** gedeelte). Men raad de mensen aan van "nat" stof te vegen. etc ....
In de lokale krant stond zelfs een artikel over een vrouw uit lommel die zowel haar ex man, huidige man als vader aan ****** verloren had. In belgië is het alvast voorpagina nieuws.... Dus volgend jaar allemaal maskertje op de mond als je naar Budel komt. just in case.
|
||||
|
||||
Quote:
... en een bra voor je VW