Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Passat
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-02-2006, 15:21
fubar's Avatar
fubar fubar is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 173
Send a message via MSN to fubar
Default passat 32B probleem + vraag

Wie o wie kan mij aub vertellen wat er met mijn 32B coupe aan de hand is?

Zaterdag gebeurde mij op weg naar masters of hardcore het volgende:

Steeds als ik een langere tijd constand tussen de 100 en 120 rijd, verliest hij na een tijdje zijn power en is niet meer vooruit te branden. hij gaat bij vol gs dan steeds langzamer rijden, totdat hij gaat pruttelen en afslaat. Alsje hem dan een paar minuten laat staan, start hij weer en lijkt het of er niks aan de hand is: optekken enz. doet hij weer als vanouds. Tot een tijdje later, toen had ik weer hetzelfde gedonder. Dit is 4 of 5 keer gebeurd op ongeveer 300 km.

Het lijkt wel alsof hij het alleen doet als ik lange tijd constand tussen de 100 en 120 rijd, als ik een paar keer het gas intrap of een beete steviger door ga rijden, is er niets aan de hand.

Wie kan mij helpen, want ik begin te denken dat mijn auto vervloekt is...

het gaat trouwens om een passat 32B coupe uit 1984. Motor: 1600 55kw (75 pk) dubbeltraps cabarateur. motorcode DT


Update:
Inmiddels zijn we erachter dat het waarschijnlijk de benzinepomp is. Nou is mijn vraag: kan iemand mij vertellen welke benzinepomp ik moet bestellen?
Als het kan zou een serienummer helemaal geweldig zijn.

mvg, Pascal

Last edited by fubar : 22-02-2006 at 20:27.
Reply With Quote
  #2  
Old 20-02-2006, 16:14
lwin's Avatar
lwin lwin is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 687
Default

ik zou je een geheimpje verklappen
de mijne heeft het ook, ook een passat uit 84
ben er nog niet mee aan het werk geweest, zit em waarschijnlijk in de carb
Reply With Quote
  #3  
Old 20-02-2006, 16:19
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,458
Default

als het de carb niet is, haal je complete inlaatspruitstuk er eens af, als je inlaat is voorverwarmd kan de rubber ring tussen de koelwaterkanalen in de kop en de inlaat gaar zijn en koelwater in de inlaat lekken.
__________________
sportklassiek klassieker forum
Reply With Quote
  #4  
Old 21-02-2006, 14:48
Ebut's Avatar
Ebut Ebut is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,389
Send a message via MSN to Ebut
Default

Heb het nog niet gehad, maar mooi om te weten. Als de mijne het ook gaat doen weet ik waar eerst te kijken

Maar dat is ook geen muzeiek man, logisch dat je auto er niet heen wil

Last edited by Ebut : 10-03-2006 at 21:13.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum