![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wie o wie kan mij aub vertellen wat er met mijn 32B coupe aan de hand is?
Zaterdag gebeurde mij op weg naar masters of hardcore het volgende: Steeds als ik een langere tijd constand tussen de 100 en 120 rijd, verliest hij na een tijdje zijn power en is niet meer vooruit te branden. hij gaat bij vol gs dan steeds langzamer rijden, totdat hij gaat pruttelen en afslaat. Alsje hem dan een paar minuten laat staan, start hij weer en lijkt het of er niks aan de hand is: optekken enz. doet hij weer als vanouds. Tot een tijdje later, toen had ik weer hetzelfde gedonder. Dit is 4 of 5 keer gebeurd op ongeveer 300 km. Het lijkt wel alsof hij het alleen doet als ik lange tijd constand tussen de 100 en 120 rijd, als ik een paar keer het gas intrap of een beete steviger door ga rijden, is er niets aan de hand. Wie kan mij helpen, want ik begin te denken dat mijn auto vervloekt is... het gaat trouwens om een passat 32B coupe uit 1984. Motor: 1600 55kw (75 pk) dubbeltraps cabarateur. motorcode DT Update: Inmiddels zijn we erachter dat het waarschijnlijk de benzinepomp is. Nou is mijn vraag: kan iemand mij vertellen welke benzinepomp ik moet bestellen? Als het kan zou een serienummer helemaal geweldig zijn. mvg, Pascal Last edited by fubar : 22-02-2006 at 20:27. |
#2
|
||||
|
||||
![]() ik zou je een geheimpje verklappen
de mijne heeft het ook, ook een passat uit 84 ben er nog niet mee aan het werk geweest, zit em waarschijnlijk in de carb |
#3
|
||||
|
||||
![]() als het de carb niet is, haal je complete inlaatspruitstuk er eens af, als je inlaat is voorverwarmd kan de rubber ring tussen de koelwaterkanalen in de kop en de inlaat gaar zijn en koelwater in de inlaat lekken.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#4
|
||||
|
||||
![]() Heb het nog niet gehad, maar mooi om te weten. Als de mijne het ook gaat doen weet ik waar eerst te kijken
![]() Maar dat is ook geen muzeiek man, logisch dat je auto er niet heen wil ![]() Last edited by Ebut : 10-03-2006 at 21:13. |