|
||||
|
||||
Lamborghini bbq
|
|
||||
|
||||
Holy shit, human bacon warning
|
||||
|
||||
minder fijn....gore foto's trouwens...niet helemaal fijnbesnaard als je die op het net plaatst, zal je broer maar ijn die je terug ziet zo.
|
|
||||
|
||||
Zo das niet best, ik zeg veel te hard gereden maar of dat echt zo is!?
|
|
||||
|
||||
gadver..mag je toch respect hebben voor brandweer mannen die dit dagelijks te zien krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Had dit al gezien op Ogrish.com
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
hoeft niet eens te hard gereden te hebben... misschien was het brandstof-slangetje wel doorgescheurd/losgeschoten
gebeurt bij de corrado G60 toch ook regelmatig?
|
||||
|
||||
Van de ene kant een beetje respectloos om die foto's dat je hem daar helemaal verbrand ziet liggen op het net te plaatsen. Maar van de andere kant je krijgt zo wel een goed beeld van wat brandweermannen moeten doorstaan als ze met hun (vrijwilligers)werk bezig zijn. Is dus duidelijk wat meer als alleen maar brandjes blussen!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben dus bij de brandweer en al een paar keer zoiets gezien.....................bij ons in de regio zijn het meestal de scheefindeautozittendepetverkeerdomop goofies.....................denken dat ze kunnen rijden..................... Als je het een paar keer gezien, en vooral GEROKEN hebt is dit niet zo grappig |
|
||||
|
||||
Quote:
door een loszittend slangetje???? misschien is het je niet opgevallen maar hij ligt op zijn dak.....
|
||||
|
||||
Quote:
Door de warme lucht is ie gaan opstijgen (luchtballon-effect) en daarna op zijn dak geland |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
,....maar wel interessant om eens zo;n onderkant te zien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
echt compleet vlak gemaakt, zodat de lucht sneller onderlangs gaat dan boven.....
|
||||
|
||||
Koonijnen zeg... smakkelijk
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg alsjeblieft niet dat je ook met je elleboog op de bijrijdersstoel rijdt met je pet scheef op Of bedoel je dat niet |