|
||||
|
||||
mijn derby '77 project te koop --> MET SPIJT IN ME HART
je mensen van het VW leven
wegens omstandigheden (onenigheden met de eigenaar van de loods die ik huur) ben ik genoodzaakt een mijn Derby project te staken, en wil hem bij deze te koop aanbieden. dit is met spijt in mijn hart, en ik ben ook druk op zoek naar een vervangende loods (dit is erg lastig vandaar de verkoop alvast). Mocht ik een andere loods vinden dan word alles verhuist daarheen en gaat de verkoop NIET door en gaat het project verder!!!!. maar ik ben genoodzaakt omdat ik nog geen vervangende loods heb alvast rekening te houden met het ergste DIT IS MET PIJN IN MIJN HART en gaat dus ook niet door wanneer ik een ander onderkomen heb!!!!!!! voor het project en de vorderingen zie mijn link in mijn signature onderaan deze advertentie voor de rest is de auto meer dan compleet (ongeveer 1 3/4 Derby krijg je dus bij aankoop) - al het losse plaatwerk is dubbel (dus schermen, deuren, klep etc) - chrome bumpers heb ik 2 setjes - 2 dashboards - 2 setjes chrome sierlijsten rondom - chrome kofferklep rekje (nieuw) noem maar op etc etc etc, in mijn project topic staat veel beschreven. ook veel "nieuwe" (NOS) delen aangeschaft al, al het materiaal is aanwezig om hem nieuw te maken, het enige wat moet gebeuren is lassen en spuiten en opbouwen, dus de zoektocht naar onderdelen heb ik al gedaan en alles is aangeschaft en compleet!!!! vraagprijs 1950,- LET OP: als ik een andere schuur heb gaat dus NIKS weg, en er word NU dus ook niks in onderdelen verkocht, ALLES OF NIKS. link naar project
|
||||
|
||||
hey gozer,
ik weet niet of je er iets aan heb maar wij hebben evt nog wel een plek voor je bel of pm me maar effe... 0654703644 groetjes johan...