|
||||
|
||||
Hemel plaatsen golf 1
Hallo,
ik heb sinds enkele maanden een golfje zonder hemel in: Ik wil er graag een witte hemel in zetten, maar heb dit nog nooit gedaan en er ontbreekt redelijk wat dus daarom enkele vragen. - Door hoeveel klemmetjes wordt een hemel vastgehouden? Hoeveel vooraan, achteraan? - De isolatie in het dak, mag dit van die zwarte zijn met noppen? (eierschaal) dat is het enige wat ik vind in dezelfde dikte. - Zit er origineel een handvat in de hemel voor de passagier? - Andere dingen waar ik zeker op moet letten? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Ik moet dit bij mij ook nog doen, maar als je even zoekt op het forum dan vind je een aantal mensen die dit gedaan hebben en het precies beschreven hebben met foto's en al.
Ik zou in ieder geen foam pakken met noppen, er is ook normaal isolatiemateriaal te koop zoals acusticab of een andere soort van foam. Kijk anders eens bij de akoestiekwinkel.nl, daar hebben ze vanalles. Ook bij newton-commercial.co.uk is vanalles van hemels te krijgen. Volgens mij zit de hemel niet met klemmetje vast maar met metalen stangetjes die in de breedte door de auto lopen. De rest zit verlijmd langs de randen en daar komen dan rubbers overheen, zoals bijvoorbeeld bij de achterklep. Maar nogmaals, even zoeken en je vind een paar mooie instructies van anderen.
|
||||
|
||||
bedankt voor je antwoord audilimburg, ik heb idd heel wat kunnen vinden.
Enkel dit vind ik niet: Er zitten nog 6 van die grote klemmen(links), klopt het dat ik er hier 12 van moet hebben? De rechtse zat ook in een hoekje, slechts 1. Weet iemand hoeveel ik hiervan moet vinden? En evt waar ide te vinden zijn? |
|
||||
|
||||
Beide kanten evenveel klemmen....dus als je aan de ene kant er 6 heb,en aan de andere kant 1....heb je er nog 5 nodig..
Ik heb die klemmen liggen hier. Mn pb nog gelezen?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |