|
||||
|
||||
opknap-kever: 1200J
Hoi,
Ik heb een 1200J uit 1977 te koop. Een 'J' is een Kever die in Sarajevo geassembleerd is. Deze verschillen op details van de Duitse Kevers uit die jaren. Grotendeels is hij vergelijkbaar met een spaarkever. Mijn J is geïmporteerd uit Bosnië, helaas heb ik het kentekenbewijs er nog steeds niet bij gekregen van de voor-vorige eigenaar. De Kever is deels gedemonteerd, zie ook elders op deze site . Split heeft de bodemhelften eruit gehaald, en nieuwe (repro) gekocht. Ik heb hele goede gebruikte originele kokerbalken erbij gekocht. Voor de rest is de wagen in behoorlijk harde conditie. Wegens een tijdje stilstaan in de achtertuin is de oorspronkelijk witte lak wat kleurrijker geworden. De koets is namelijk wat, laten we zeggen, CO2-neutraler geworden. De uitstoot wordt geabsorbeerd door het aangegroeide mos! Ik kom de komende jaren niet aan deze Kever toe, vandaar dat hij te koop is. Voor 500 euro is hij de jouwe! Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 01-08-2005 at 23:26. |
|
||||
|
||||
heb je toevallig foto's van dat dingetje of niet ik ben wel geintresserd
|
|
||||
|
||||
Maak eerst die ouwe golf maar eens af...
|
|
|||
|
|||
Ruilen voor een 75'tiger 1303 zonder motor, maar met papieren ??
off topic, als ik zo die prijs zie (500 euro), hoeveel ga jij dan bijleggen ?? |
|
||||
|
||||
Voor 500 mag je hem ophalen, er ligt 1000 in het handschoenen kastje...
whahahaha sorry, mijn pa zegt dat altijd als ik mijn auto's verkoop... Ontopic.. Foto's Jens? |
|
||||
|
||||
Ik heb bijzonder weinig foto's van deze wagen.. hij ziet er nÃ*et uit, tenzij je van ratlook houdt; hij heeft een paar maanden bij een zekere barndooreigenaar in de tuin gestaan. Hier is hij erg groen geworden....
Bij serieuze interesse graag een pb; ikj lees het forum niet altijd! Jens
|
|||
|
|||
Quote:
Erg CO2 neutraal dus ... Ik hou het ff in gedachten .. mun broertje kijkt weer links en rechts om zich heen |
|
||||
|
||||
Een goed bod mag ook!
Jens |
|
||||
|
||||
50 euro....
kwatsje en in heale bôle... misschien een vrijwarinkje? |
|
||||
|
||||
Vrijwaring..
de vorige eigenaar moet de papieren nog steeds krijgen van de voor-vorige Maar je bod staat, beetje laag alleen! Jens
|
||||
|
||||
Après-kerst aanbieding: NU met bijpassende Blaupunkt Mannheim (S) AM/FM radio
|
||||
|
||||
Upperdepub!