|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Gezien op Marktplaats een bijna orginele Groene Vw Passat 1 station! uit 1980!
Die zie je niet zo vaak meer ! gewoon www.marktplaats.nl en dan oldtimer en passat! de link kan ik niet meer sturen is beveiligd!
|
|
||||
|
||||
Ga je plafonden eens doen
Een van je vorige 43 handles kwam er ook al mee aan Noteer ff wat je al uitgeprobeerd heb .. Of kijk de film Memento eens |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk joh...: Link, en zo staan er nog 2.
|
||||
|
||||
Plafonden zijn er al uit Ik snap het al
|
|
||||
|
||||
Mooi zo : nu de lobotomie gelukt is zal ik ff naar de zuster bellen dat je de zaal weer op mag/moet ...
|
|
||||
|
||||
die kerel is echt niet te stoppen! niet te geloven...
|
|
||||
|
||||
Quote:
U hebt gezocht op plafonden: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands het is plafonds...... |
|
||||
|
||||
Googlen!
Resultaten 1 - 10 van circa 163 pagina’s in het Nederlands voor plafonden
|
|
||||
|
||||
Quote:
in die inrichting waar je bent opgenomen kunnen ze beter internet beveiligen zodat patienten er niet op kunnen en zo geen forums kunnen verneuken!!!!! laat ze in hun uurtje per dag computer maar lekker hartenjagen of mijnenveger spelen ofzo!! |
|
||||
|
||||
Voorgeschiedenis gelezen Heeswijk ?
|
|
||||
|
||||
Een slotje graag...............en vlug een beetje !!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha neenee ik kende de voorgeschiedenis al maar ik wist niet dat golf-1974 en deze vw-fryslán dezelfde persoon was. dus sorry vanwege mijn commentaar in de andere waardeloze thread van vw-fryslán het is terecht wat jullie doen!!!! |
|
||||
|
||||
kun je zijn ip adres niet blokkeren op de een of andere manier. dan kan hij ook geen nieuwe account maken op dit forum dan zijn we meteen van hem verlost!
|
|
||||
|
||||
hahaha laat die gast toch forum is toch voor iedereen ook tbs,ers en valium slikt iedereen
trouwens plafonden en dan neem die toch een andere pc. ik denk dat je er nooit meer vanaf komt.. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee hoor, dat kun je altijd wel omzeilen... |
|
||||
|
||||
hmm jammer.. maar hij zal nu toch wel door hebben dat hij keer op keer wordt ontmaskert omdat hij telkens onzin topics maakt en omdat hij steeds foto's van oude golfjes vraagt. hij kan beter bij google intypen golf 1 en dan afbeeldingen dan krijgt hij zijn pics.
|
|
||||
|
||||
Maaar... is dat weer Jelle? ik dacht eerst van niet?
|
|
||||
|
||||
Vast wel .. een schizofreen is nooit alleen !!!
|
|
||||
|
||||
hij doet zijn woonplaats wel eer aan.. franeker
|
||||
|
||||
leven en laten leven.....
|