![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik wil op korte termijn beginnen met de opknap van mij auto....
maar ik kan niet kiezen tussen twee stijlen..... twijfel tussen deze twee.... of deze: en de kleur... zit te denken over een blauw/paarse verlopende kleur.... (geen flip flop maar subtiel zeg maar) gaarne jullie mening hierover...
|
||||
|
||||
![]() onderste!!
Maar dat is persoonlijk
|
||||
|
||||
![]() En als je dan het kanaal in knalt met die onderste, hoe kunnen je redders dan de deur open maken?
Het heeft beide wel wat, bij de bovenste moeten alleen wel de deuren vervangen worden voor nieuwe exemplaren! |
|
||||
|
||||
![]() Dan slaan ze toch het raam in.
Zeker de onderste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() K sla jij het raam onder water maar in, wil ik jou wel eens zien doen!
Ben zelf toch meer van het bovenste, iets maar racy. |
|
||||
|
||||
![]() dichte achterklep vind ik echt minder op een mk2. persoonlijk vind ik of WOB of dun WOB het mooist
|
|
||||
|
||||
![]() onderste maar zonder strakke klep
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() De onderste is het mooiste, maar dan zoals gezegt wel zonder dichte achterklep.
|
||||
|
||||
![]() Idd, onderste! Idd zonder dichte klep (half dicht vink wel weer okee...) en deurklinken terug, JUIST OUDE TYPE DEUREN!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een mooie set Porsche klinken, vind ik persoonlijk mooier staan dan "shaved"
Your Signature Last edited by vw dennis : 05-10-2006 at 18:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WORD! Enough said! ![]()
|
|||
|
|||
![]() De onderste, maar dan met klinken!
|
|
|||
|
|||
![]() ja de onderste ik ben ook met een mk II bezig en zat ook zo te twijfelen maar ben er nu toch uit ga ook weer voor retro oude type deuren met zon styltje ouwe klinken 14" eronder halfdichte klep en super laag
succes |
|
||||
|
||||
![]() De bovenste (maar dan met nieuw type deuren).
Gewoon om het feit dat iedereen tegenwoordig met de smalle bumpers rijdt en steeds meer richting retro gaat. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() nr. 2
maar dan met deurgrepen, normale achterklep met dat lipje in kleur gespoten ofzo, en de oude spijltjes-deuren
|
||||
|
||||
![]() Bovenste..
Maarja uiteindelijk zal je toch zelf moeten kiezen ![]() Iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Suc6
|
||||
|
||||
![]() Onderste .. klep half dicht, chromen klinkjes en bumpers met chromen bies.
|
|
||||
|
||||
![]() Dichte achterklep...zeau 1996!!!!!!
![]() machtig mooi in mijn tijd! over 5 jaar is het weer retro!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik als een beetje zwemmer ![]() die jongens openen echt niet een deur..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is handig aan een alfa de deur roest er gewoon uit zo gauw je in t water dondert ![]()