|
|||
|
|||
Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb een aantal maanden geleden een setje ATS CUP velgen gekocht (15 x 5,5) en nu ben ik eindelijk eens begonnen aan de verfraaiingswerken :biggrin:
De eerste is al helemaal gepolijst, een tweede is al grof geschuurd en de 2 andere zijn nog in originele staat. De zwarte rand heb ik verwijderd omdat ik vond dat het de velgen lijkt te verkleinen.. De velgen komen (hopelijk zeeer binnenkort) onder mijn Scirocco GT (waaraan ik trouwens ook nog wat werk heb). |
|
||||
|
||||
Zo kijkt het wat makkelijker:
|
||||
|
||||
mm.. behoorlijk dik!.. lijkt wel chrome.. zie dat hier genoeg polijstmeesters zitten!
superzz!.. ben ook benieuwd naar je rocco |
|
|||
|
|||
Mijn scirocco is nog helemaal in originele staat, inclusief enkele deukjes van de vorige eigenaar..
Maar die worden binnenkort ook onder handen genomen.. |
|
||||
|
||||
nette scirocco!.. die ats'jes zullen errug netjes onder je auto staan.. vooral omdat je een donkere kleur hebt.. misschien een idee om de stalen velgen die er nu onder zitten te verbreden voor een winterset :p
|
|
||||
|
||||
Nice car dude !!!!!!!!!!!
Grtz............ LRR
|
|||
|
|||
Ja lijkt mij een zeer goed idee om die stalen velgen te laten verbreden, maar wat kost dat eigenlijk? Jouw scirocco vind ik trouwens super, niet té veel aan veranderd, zo moet het zijn..
Last edited by carl : 22-09-2005 at 16:53. |
|
|||
|
|||
Persoonlijk vindt ik ATS Cup het mooiste zoals ze standaard geleverd zijn maar gepolijst met de zwarte randjes vindt ik ze ook errug mooi, maar dat ze dik onder een Scirocco staan is een feit in welke staat dan ook!
|
||||
|
||||
ja idd staan erug strak onder een rocco...kan me nog een legergroen gecamoufleerde rocco herinneren met daaronder volgepolijste ats cup erug stoer!
|
|
||||
|
||||
hej, ik ben toevallig ook mijn ATS Cupjes aan het polijsten, bij mij komen ze echter onder me mk1 rocco
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
woow.. die is vet.. zwaar relaxt zo'n legermotief!
enne carl.. bedankt.. zo is mijn zomer-scirocco.. ik zal je volgende week wel mijn winter-rocco laten zien met de verbreed stalen velgen.. dan heb je alvast een idee |
|
|||
|
|||
Kben al benieuwd naar je scirocco op verbrede stalen velgen.. Maar wat kost het om dat te laten doen? Ik hier al prijzen gezien van 16€ per velg maar dan ergens anders zie ik 125 € voor 4 velgen.. Dan vraag ik mij af waarin het verschil zit?
|
|
|||
|
|||
En lukt het polijsten Petertje? Toevallig geen foto's van de polijstwerken? Zijn het er van 5,5J of 7J? 7 J is toch nog net iets mooier dan 5,5 maar khoop dat ze ook mooi zullen staan onder mijn scirocco...
|
|
||||
|
||||
Quote:
mijne zijn ook 5,5j. Ik ben door de week voor school in rotterdam, maar ik zal van het weekend foto's laten zien. Ik heb er wel blanke lak over gezet omdat het een daily driver is, maar daar zie je gelukkig bijna niets van. |
|
|||
|
|||
Het is maar de eerste keer dat ik velgen polijst maar ik heb altijd gelezen dat gepolijste velgen niet meer kunnen overspoten worden met lak omdat het oppervlak te glad is. Of is dat dan niet zo? ik was van plan om ze gewoon onbehandeld te laten en dan siliconenspray op te spuiten.. Dat advies heb ik toch gekregen van anderen.
|
|
||||
|
||||
je kunt ze na het polijsten inpoetsen met belgom, een middel dat de corrosie tegengaat......maar niet rijden met pekel, want dan is het afgelopen met de pret....
ik vind ze heel vet, ken iemand die ze ook onder een gt heeft en staat meesterlijk! |
|
||||
|
||||
@DJW bedoel je deze? (otto's scirocco) Dat is wel een gtx he :p
|
|
||||
|
||||
carl.. dat verbreden kost ongeveer 20 á 25 euro per velg gemiddeld genomen.. verschil bij verschillende bedrijven weet ik niet... gaaf is het zeker, gewoon de voorste tot 7J verbreden en de achterste tot 8J.. ik laat het je nog weten als ik iemand gevonden heb die 195/45 om mijn 8,5J krijgt
|
|
||||
|
||||
Quote:
het zal misschien slechter hechten, maar mijn vorige set eb ik 1,5 jaar geleden ook gepolijst en overgespoten, en er beginnen nu pas een par kleine plekjes te komen, dat vind ik toch een stuk beter als iedere 3 weken opnieuw te moeten polijsten + zoals ik zei, als ze idd aan het pekelen zijn, wil ik nog wel steeds kunnen rijden. |