|
||||
|
||||
171 121 321 B kan iemand dat voor mij opzoeken?
Gister met Tjaap naar mijn grote vrienden Mossel de VW dealert in Tilburg geweest . Al win ik de Staatsloterij : daar zal ik iig nooit een auto kopen want de bereidwilligheid is gewoon kut met peren .
Expansievat radiateur dop wil ik vervangen . ETKA nummer staat er met koeieletters op .. " Voor welke auto is dat ? " Nee meneer daar kan u niks mee hier is het onderdeelnummer . " Kan m niet vinden " Raar .. geen vervangend nummer want er rijden er nog heel wat met dit expansievat rond .. " Welk type VW is het ? " Een VW Ponton ... nou de meneer die van mijn leeftijd was keek nog verbaasder dan toen ik zei dat er vast een vervangend nummer voor moest bestaan . Kende de VW geeneens . Iemand die net van school afkomt ok .. maar iemand die ze nog heeft zien rijden in het eggie toen ze nieuw waren .. Kortom : bij de dealer moet je alleen zijn als je je olie moet laten vervangen omdat je electronica dat aangeeft . Wie kan er wel in de VW computert kijken en me een onderdeelnummer geven ? |
|
||||
|
||||
Kun je niet gewoon bij de FLAPS aan de hand van je oude dop een nieuwe uitzoeken?
Of anders gewoon naar de sloop? De kwaliteit van de dealer volgt de trend van de kwaliteit van de auto's... Jens
|
||||
|
||||
Hallo Baldrimmer,
moet ik toch even ingrijpen, ik werk bij de dealer in Arhem en ik heb het nummer voor je en sterker nog, heb het deel hier liggen ook 443 121 321 kost je ongeveer 12 euro ex Huibert Last edited by Cabrio-Addict : 21-12-2005 at 15:52. |
|
||||
|
||||
was de Flaps ?
Ja op de sloop kan wel maar wie zegt me niet dat die ook lek is ? |
|
|||
|
|||
En:
het nummer wat op onderdelen staat is niet altijd een bestelbaar onderdeel. Een onderdeel wat uit meerdere onderdelen bestaat heeft meestal als geheel een onderdeelnummer wat niet op 1 van de losse onderdelen staat.
|
||||
|
||||
Heb niet het het nummer voor je...
Maar ik begrijp je kwaadheid... Hier in west brabant nabij breda zijn 2 dealers.. De ene is TB te breda...in een woord hopeloos...mn pa en mn broertje kwamen daar voor een nwe a6 en een nwe golf 5 en werden niet eens geholpen en hoor ook constant om me heen slechte verhalen over deze dealer... Daarintegen Wahl te Oosterhout...perfect..Of je nu komt voor een nwe auto of een prulding van een euri ze helpen je... das pas service... on topic maar
|
||||
|
||||
onderdeelnummer
hebben jullie dit al gelezen??
Hallo Baldrimmer, moet ik toch even ingrijpen, ik werk bij de dealer in Arhem en ik heb het nummer voor je en sterker nog, heb het deel hier liggen ook 443 121 321 kost je ongeveer 12 euro ex Huibert |
|
||||
|
||||
Je ging er vast al met de grootste verwachtingen heen?
Onderdeelnummer is gevonden... ophalen dus maar!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
flaps = Friendly Local Auto Parts Store
|
||||
|
||||
@ Cabrio Addict : heel hartelijk bedankt
We hebben elkaar net gemist Ik ga ze morgen ff wakkerschudden bij Mossel @ Ploon .. ik had er nog nooit van gehoord : Gelukkig ben ik al kaal : |