|
||||
|
||||
Deur rubbers Derby ’77 hetzelfde als van een golf 1 (2-deurs)
Wie kan mijn vertellen of de deurrubbers van een golfje 1 (2-deurs) hetzelfde zijn als van een Derby ’77 ?? omdat mijn deurrubbers gescheurd zijn wil ik er (natuurlijk) nieuwe in monteren straks, maar welke kan ik hiervoor gebruiken omdat derby rubbers nogal lastig zijn aan te komen.
|
||||
|
||||
Ik was gister op de Vehikel en daar kon je gewoon deurrubbers per meter kopen. Ik zou zeggen: neem je deurrubber mee naar de Vehikel en vergelijk ze.
|
||||
|
||||
De Vehikel beurs was van 9 tm 11 december nu dus afgelopen.
hebben die ook een eigen winkel ofzo in Utrecht of is dat puur en alleen die beurs/markt zoveel keer per jaar??? anders zal ik eens contact met ze opnemen via die website (www.vehikel.com)
|
|||
|
|||
vehikel is geen winkel, maar een beurs met tig standhouders.
Het profiel van een golf 1 deurrubber zal niet veel anders zijn. Ze zijn op maat gemaakt (en aan elkaar gelijmd), het zou kunnen dat dat het enige verschil is. Je zou ze eens moeten vergelijken, ik ben ook wel benieuwd naar de uitkomst. Daarnaast zijn er rubber-speciaalzaken die tig verschillende soorten profielen hebben, en die staan ook vaak op beurzen
|
||||
|
||||
mijn derby rubber is ook 1 geheel (aan elkaar gelijmd dus) dus daar zit dan geen verschil in, ik zal de gok eens wagen met een golf 1 rubber.
misschien ook wel met een golf 2 rubber omdat die NIET gelijmt zit (tenminste die ik heb liggen) en eventueel op maat de snijden is als die veel langer is. maar krijg ik geen problemen als de rondingen veel anders zijn bij een golf rubber?? ivm de pasvorm? of zouden ze goed blijven zitten en na een tijdje de nieuwe vorm aannemen?
|
||||
|
||||
tis maar een idee maar misschien kan je ze licht verwarmen om die hoeken eruit te krijgen?
|
|
||||
|
||||
http://www.ru58.nl heeft ook heel veel soorten rubbers.
*edit* Ik zie nu dat je ook online bij ze kan bestellen. http://www.bouwplastics.nl
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat niet passen: Polo 2 rubber past ook niet: Veelste dik.. (past wel, maar je moet wel hard gaan smijten).. Best is inderdaad: Vuhiekul
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja maarja, das een beurs die 1x in de zoveel tijd plaatsvind, en hij is afgelopen weekend geweest weet iemand wanneer de volgende is??? en golf 1 rubbers ook te dik??
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.vehikel.com off topic: Ik heb nog een gloednieuwe Haynes met harde kaft en een goede gebruikte Olving voor de Polo 1 op de Vehikel gekocht voor samen 7 euro!
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register Last edited by Michiel86c : 12-12-2005 at 15:14. |
|
|||
|
|||
Niet alleen Vehikel, elke oldtimerbeurs staat er wel een bedrijf met rubber-profielen (en stof en weet ik wat nog meer).
Laatst in Eelde ook, waren belgen volgens mij.
|
||||
|
||||
(s)TOF!
|
|
||||
|
||||
ergens een leuk Kalendertje te vinden van die beursen???
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
thank you thank you, er zijn er een paar in aantocht lees ik