|
|||
|
|||
achterpaneel
hallo ik ben nieuw hier en ben ook aande slag met een golf 1 kan iemand mijn eens vertellen hoe je het achterpaneel uit een golf 1 kan vervangen!
en mijn vertellen waar al de puntlassen zitten. |
|
||||
|
||||
Nou,als je al niet de puntlassen kan vinden,en hier vraagt hoe je een paneel moet vervangen,dan zou ik er niet eens aan beginnen als ik jou was..........
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Ik ruik ze gewoon
Nee lijkt mij in jouw geval ook beter om een plaatwerker in te schakelen, anders word het vast elende voor jouw, en als ie er niet mooi inzit heb je later spijt |
|
|||
|
|||
zit niet met puntlassen is met soldeer gelast heb het bij de mijne ook laten doen [door m'n pa die is lasser]
|
|
|||
|
|||
Zitten echt wel puntlassen hoor
|
|
||||
|
||||
Best eerst de lak eraf doen, waar je denkt dat de puntlassen zitten (rond de naden enzo). Als de laklaag eraf is zal je ze wel zien
|
|
||||
|
||||
puntlassen uitboren met een puntlas boor, maare succes ermee. vooral met de nieuwe er in maken.
|
||||
|
||||
idd kan lekker trekken met het lassen