|
||||
|
||||
iemand met een corrado interieur in zijn mk1?
ik wil binnenkort een corrado interieur kopen voor mijn mk1, gezien mijn lengte (2m) schijnt dit de uitkomst te zijn?!
heeft iemand hier ervaring mee en daar een foto van? wat mij trouwens opvalt dat je heel vaak groen geblokt interieur ziet, weet iemand welke kleuren interieur er zijn geleverd? alvast bedankt, nick
|
||||
|
||||
Check mijn topic even voor de kleur. Ik heb het in donkerblauw.
Ik zit met hetzelfde geval......ben 1.93, en stap daarom ook over naar een interieur van een Corr. Alleen al omdat de stoelen in hoogte verstelbaar zijn. Naar mijn info moeten de voorstoelen zo op de originele rails passen van de MK1. Achterbank zal iets lastiger worden, want deze is te kort/smal. Maar daar ga ik volgende winter mee bezig, dus als je wat geduld hebt........... Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
en welke topic moet ik daarvoor bekijken..?aangezien je nogal wat topics geschreven hebt
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe............ja, het is inderdaad wel zoeken dan he ?? Check it out: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4781 Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Recaro uit golf 2 een optie? zijn in hoogte elektrisch verstelbaar
|
|
||||
|
||||
Als je lang van postuur bent zijn Corrado stoelen zeker een goede optie! Je schuift ze zo in een Golf 1 en 2. De normale GTI-stoelen zijn al in hoogte verstelbaar, maar Corrado stoelen gaan qua verstelbaarheid nog een stukje verder. Als deze op de hoogste stand staan zijn ze al wat lager dan normale stoelen, zet je ze volledig omlaag dan zit je haast op de grond, het frame zal dan i.i.g. wel bijna de vloerbedekking raken.
Ik ben zelf 1.85m, en rijd met de Corrado stoelen in de laagste stand. Ik kijk dan feitelijk nog maar net over het stuur heen.
|
||||
|
||||
Quote:
Duuuuurr!
|
||||
|
||||
Quote:
Deze komt veel voor idd : Verder weet ik dat er van de volledig stoffen uitvoering ook nog een grijze is. Een compleet en net Corrado interieur scoor je trouwens al voor tussen de 100 en 150euro.
|
||||
|
||||
@LRR ik had je topic al is gelezen, mooi project trouwens!! ga em nog is even doorspitten..
@ oakgreenVR6 bedankt voor de info en foto.. en recaro's zijn nog even buiten mijn budget, een goeie set moet toch al gouw 400-500 euro kosten...en dat heeft deze student nu even niet..:P
|
||||
|
||||
Quote:
mmm das waar goeie stoelen lijken tegenwoordig wel van goud..pfff |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx !!!! Ik zal ff weer gaan updaten vanavond !!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb ik een goeie deal gemaakt dus (compleet interieur incl. panelen, met alleen een kleine instapschade aan de bestuurdersleuning) Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
Als ik het zo lees dan was jouw interieur gratis ?