![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Waarschijnlijk ben ik niet de enige die graag wat minder decibels had willen hebben onder het rijden,zodat men wat meer van muziek en elkaars gezelschapkan genieten. Ik dit vrij simpel en redelijk handig kunnen fixen. Het lawaai is denk ik met 40% afgenomen. Hier komen nog de boxen in en waarschijnlijk nog een cd lader. Let op de rolgordel die ik ook heb geinstaleerd. (nu ik toch bezig was) De rolgordel dichtbij. De andere kant met......... Inderdaad. De batterij (hoog droog en lekker warm) Onder het geheel zit een isolatie (4 cm dik) gebruikt als spouwisolatie in de bouw Alles moet natuurlijk nog mooi bekleedt worden. Vital Last edited by Vital : 16-02-2006 at 15:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat wil je nou precies vragen of zeggen in deze post?? ![]() Vooral die laatste zin is erg onduidelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was nog aan het verbeteren en aan het toevoegen. Wat ik wil zeggen dat ik hiermee het lawaai van de motor aanzienlijk heb weten terug te dringen en er handige opbergvakjes heb aan over gehouden. (Was toch niet zo moeilijk dacht ik) Vital |
|
||||
|
||||
![]() Kijk de startpost is aangepast, mijn excuses, ik begreep in eerste instantie niet helemaal wat je nou wilde...
Maar het is nu volledig duidelijk ![]() ![]() Goed gedaan kerel! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je. |