|
|||
|
|||
mijn mk1
Eindelijk begint het ergens op te lijken !
10 maanden geleden had ik een gti mk1 gekocht na een tijdje kwamen de problemen problemen met het blok ( kleppen , lekkages, slecht warm starten en dan nog daarbij dat hij gigantisch verrot was een fijn bedrijf waar de vorige eigenaar hem had laten maken had er een stuk plastic over gezet met sileconenspray en toen met textiel eroverheen dus was zo niet zichtbaar maar bij de keuring werd alles duidelijk dus ja alles maar gelast en dan ook maar gelijk een ander blok erin hangen het was een 1800 8v ev blok en er ligt nu een 2.0 16v in met andere nokkenassen en een spag spruitstuk volgend jaar gaat tie weer helemaal uitelkaar dan wordt hij helemaal overgespoten , deuren dichtgemaakt, andere bumpers, 1 armige ruitenwisser, dichte achterklep , rolkooi en andere velgen dit was hoe die eruit zag toen ik hem kocht en zo is tie nu momenteel Last edited by Wim_pie : 10-12-2005 at 21:36. |
|
||||
|
||||
ziet er met die BBS RC? wel beter uit ja............alleen gaat ie wel lijken op een bekende Golf ............
succes ermee!!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Als het een originele gti was, vind ik het persoonlijk zonde van de auto
toch nog veel succes ermee |
|
||||
|
||||
Ieder zijn smaak, wel netjes gedaan.
(voor zover je het op de foto kan zien!)
|
||||
|
||||
ziet er al stukken beter uit dan hoe die eerst was!
misschien ff een fotootje bij daglicht nog ff?
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad...........foto bij dag aub !!!
Maar ziet er wel wild uit volgens mij !!!!!!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Oei, dat ziet er (wat ik kan zien...) super uit...
Maare...
|
|||
|
|||
hehe jaja er staan toch foto's op :P
ik ga morgen een aantal foto's bij daglicht maken ! er wordt nog een hoop veranderd ! bijvoorbeeld de kleur weet nog niet wat voor kleur hij wordt maar iniedergeval een donkere zit aan donkergrijs te denken |
|
|||
|
|||
Mooi, maar origineel geniet nog steeds mijn voorkeur..
toch wel mooi.. greetz |
|
||||
|
||||
doet me denken aan een bekende golf 1...met g60..
|
||||
|
||||
zoals ik ook al duidelijk maakte Ries...........
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
ja maar niet voor lang zoals ik al zei wat ik er nog allemaal aan ga doen
|