#1
|
||||
|
||||
heftig variantje en fastback
ik kwam dit tegen op het net. HEFTIG!!!!!!!!
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 25-11-2005 at 10:38. |
#2
|
||||
|
||||
Damn daar komt vast wat diks in
|
#3
|
|||
|
|||
Gaaffff!!
Doet me wat denken aan die van Brian Burrows (met de 993 motor), maar dit zal toch wat klassieker hot-rod-achtig worden lijkt het zo. @evil: Maar er ligt al wat diks in als je goed kijkt volgens mij Tnx, Walter |
#4
|
||||
|
||||
ik tel 6 cilinders veel paardjes
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft Ron niet nog een paar buisjes liggen? (dan past zijn blok zeker) Grt, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Begreep dat Ron nu toch type1 stijl in de vari gaat bouwen ivm met zijn bas-uitlaat
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
met verhoogde laadvloer?
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
jip, wel jammer.............maar ja je moet toch wat Hoe gaat het met jouw auto? waar komt nou jouw nieuw blok in kever of bus? Greetz mycha
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
och ja... wat is jammer, als het netjes gebeurt kan het ook mooi zijn. is weer eens iets anders dan een ander heeft. het type 4 blok komt toch maar in de kever, dan blijft (zoals ik vindt dat het hoort) de kever luchtgekoeld en kan ik het ook rustig (lees goed) doen. voor de bus is een G60 ombouw gestart, dat geeft (als ik me niet vergis) 160pk in originele toestand. lijkt mij meer dan voldoende. grt, paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#10
|
||||
|
||||
[QUOTE=voor de bus is een G60 ombouw gestart, dat geeft (als ik me niet vergis) 160pk in originele toestand.
lijkt mij meer dan voldoende.[/QUOTE] Daar ben ik het mee eens
__________________
1970 T2a Westy 1968 TypeIII Fasty |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Ook deze fastback mag er wezen
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |