#1
|
|||
|
|||
Enquête Pon’s Automobielhandel
Hallo mede-forumleden!
Wij zijn twee communicatie-studenten en zijn bezig met een afstudeeropdracht voor Pon’s Automobielhandel in Leusden. Zoals jullie waarschijnlijk weten: importeur van Audi, Seat, Skoda, Volkswagen en Porsche. Onderdeel van onze opdracht is het in kaart brengen van de After Sales* markt in Nederland. Wij zouden het zeer op prijs stellen als jullie je medewerking zouden willen verlenen aan ons afstudeerproject. Het invullen van de online enquête kost ongeveer 10 minuten van uw tijd. Er zijn 2 versies van de online enquête: één voor klanten van de merkdealer, en één voor klanten van universele garages of fastfitters (bijv. Kwik-Fit, Profile Tyrecenter en Carglass): Klik hier voor de enquête voor klanten van de merkgebonden dealers. Klik hier voor de enquête voor klanten van de universele garages of fastfitters. Wij danken jullie voor de medewerking! Vanzelfsprekend zullen alle gegevens anoniem worden verwerkt. *After Sales: Service-activiteiten die de verkopende partij onderneemt nadat de koop tot stand is gekomen. Hieronder vallen onder andere: de verkoop van accessoires en onderdelen, en het plegen van onderhoud. Daarnaast horen ook garantie en coulance bij After Sales. Last edited by StephanStevens : 21-04-2009 at 11:19. |
#2
|
||||
|
||||
alweer? vorig jaar ook al om deze tijd....
|
#3
|
||||
|
||||
ingevuld...
__________________
Dodge RAM 1500 |
#4
|
||||
|
||||
Het is geen slechte enquete maar jullie vergeten dat op fora als deze 90% van de mensen auto's heeft OUDER dan 6 jaar en het meeste onderhoud zelf doet.
Wij zijn juist meer geinterreseerd in wat PON en de dealers willen doen in de ondersteuning van meetings en het zoeken naar oude onderdelen. En op het classicpartscenter en het bevriende mannetje achter de onderdelen balie na is dat naar de ervaring van de meesten van ons helaas niet erg veel. Ik hoop dat jullie ook DAT willen overbrengen aan PON.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#5
|
||||
|
||||
Ingevuld!
|
#6
|
||||
|
||||
Publiceren jullie deze gegevens ook hier op het forum?
|
#7
|
|||
|
|||
Bedankt voor het invullen tot nu toe! Er zal inderdaad een terugkoppeling komen met onze bevindingen. Tegen juni ongeveer.
Ondertussen zijn respondenten nog altijd zeer welkom. Hoe meer, hoe beter voor de representativiteit! Het doel is uiteraard zowel voor Pon's Automobielhandel als voor de klant van belang. Nogmaals bedankt! |
#8
|
|||
|
|||
de koffie was weer lekker daar vanmiddag bij Pon . .
|
#9
|
||||
|
||||
Haha, tis niet makkelijk bij PON, laatst staan bij VW zelf.
Ik kreeg niet eens korting op onderdelen terwijl ik daar stage liep. Intern bestellen ging ook niet. Ik zou alleen geld terug krijgen als ik: - meer als 100 euro aan onderdelen kocht (zonder korting bij een dealer), dit mocht dan bijvoorbeeld wel verdeeld zijn over 100 bonnen, als het totaal hiervan maar meer was als die 100 euro. En wat kreeg ik dan terug, 10%... En voor PON is het oude spul ook erg interessant, daar valt flink geld mee te verdienen. Alleen willen ze dat niet (BMW heeft bijvoorbeeld wel dat licht gezien). |
#10
|
||||
|
||||
en vergeet Mercedes niet. Je kunt van die dingen, hoe oud ze ook zijn, gewoon ALLES nog bestellen.
|
#11
|
|||
|
|||
voor wie wil weten wat Ben Pon met al het geld doet
kijk nu dan even naar Ivo bij de TROS |