#1
|
||||
|
||||
dynamo gti uit elkaar wie weet hoe !!!!!
hallo,
ben bezig met mn dynamo uit elkaar aan het halen ivm polijsten. maar weet iemand hoe ik die uitelkaar krijg. is van een gti bj 89 heb alle bouten los ook die grote van de poelie,alles draait van elkaar maar het komt niet los??? laat maar weten groeten redbull.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#2
|
||||
|
||||
er zit een nogal sterke magneet in, misschien moet je gewoon wat harder trekken!
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| |
#3
|
||||
|
||||
De as van de rotor zit met 2 lagers vast in het huis.
Het lager in de achterste kap zit er strak in gedrukt. Gewoon ff flink bewegen en trekken en dan zou de achterkant vanzelf los moeten komen. Misschien ff voorzichtig tikken. Als je dan in de achterste kap kijkt, zie je een aantal schroeven zitten waarmee de diodenplaat vast zit, deze haal je los en vervolgens trek je de stator met de diodenplaat er zo uit. Als je de voorste kap los wil hebben moet je de as eruit tikken, dit kan echter moeilijk gaan, misschien moet je dan ff het geheel in de vriezer gooien en dan weer proberen. Suc6!
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 06-12-2005 at 23:35. |
#4
|
||||
|
||||
bedankt ik ga het ff proberen.
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Dat moet theoretisch geen nut hebben. Omdat de as dan ook krimpt. Je zal dan het deel moeten verhitten waar de as in zit. Dat zet dan uit zodat je meer speling krijgt. Eigenlijk moet je hem er zo uit kunnen krijgen. Dat is mij ook gelukt.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|