|
||||
|
||||
schroefset type 3 op golf-jetta 2
maatje van mij met de post bij onze oosterburen vandaan laten komen: een schroefset voor golf 2 maar kreeg van golf 3 past dat zo? (hoop heisa om terug te sturen)
alvast bedankt gr. alvin
|
||||
|
||||
past gewoon, voor zover ik heb gehoord iig.
|
|||
|
|||
past
|
|
||||
|
||||
Past, hooguit de bovenste lagers van de voorste veerpoten wisselen.
|
||||
|
||||
ok bedankt gaan we ff aan de slag ermee.
|
||||
|
||||
mits het schroefset is voor een gti 16v of vr6, dan past het niet, anders zoals gezegd bovenste lagers verwisselen
|
||||
|
||||
lagers hoef je niet te wisselen bij een schroefset. Aangezien een schroefset universele veerschotels heeft. Ik heb juist Golf 3 nieuwe type veerpootlagers op mijn Jetta 2. Bevallen me beter dan het oude typ en zijn nog goedkoper ook
|
||||
|
||||
Quote:
Past gewoon hoor, wat is het verschil volgens jou bij 16V en Vr6?
|
||||
|
||||
Quote:
tenzij
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen de eerste jaren zat er verschil tussen +onderstel en de rest qua lagers. Eerste types zonder +onderstel hadden nog het Golf 2 spulletje.
|
||||
|
||||
wanneer precies, Jurgen?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij 93 en 94 als ik me niet vergis, modeljaar 95 is het veranderd
|
||||
|
||||
dat dacht ik wel...
laat ik nou dus vandaag veren willen gaan wisselen, en ik voor de nieuwe veren bredere veerschotels nodig te hebben... (aug 94-er) |
|
||||
|
||||
Variant met een 2E motor heeft altijd het nieuwe type.
|
||||
|
||||
zover ik weet passen onder golf 2, 3 en corrado dezelfde schokbrekers ongeacht het type uitvoering. echter variant heeft andere.
|