|
|||
|
|||
golf 1 cabrio van mijn vrouw
nieuwe velgskes onder het cabriootje van mijn vrouw
|
|
||||
|
||||
die zie je niet vaak
|
||||
|
||||
Wat voor merk is het?
|
|
||||
|
||||
idd,dikke cabby+vette wielen...
|
|||
|
|||
het merk is hrw, een nieuw merk die wij verdelen, volledig titanium dus vederlicht, enkel verkrijgbaar in 13 en 15 inch, etwaarde 0, 8J breed prijzen draaien rond de 500 euro ongeveer voor een setje
|
|
||||
|
||||
netjes, maar steek hij voor en achter niet uit dan met 8J et0? lijkt wel zo...
|
|||
|
|||
Porsche 944 klinkskes gekocht, nu nog polieren en monteren
|
|
||||
|
||||
Vertel eens wat meer joh, over de auto enzo...
|
||||
|
||||
en ik vroeg wat over de velgen
|
|||
|
|||
ah inderdaad sorry had uw post niet zien staan. Inderdaad de velgskes steken lichtjes uit maar doordat het bandje getrokken is, valt dat nog niet zo heel veel op.
Het is een golf cabrio van 1989 met 1800 gti dx motor. Had dit al bij een andere topic gezet daarom dat ik het hier niet meer geplaatst had, sorry, niet aan gedacht eigenlijk. Zit lpginstallatie in, zo gekocht vorig jaar. Het cabriootje stond zo goed als standaard met uitzondering van de lpg en de remusuitlaat. Zelf regelbare v-maxx onder gestoken, eerst pepperpotvelgskes die nu herdaan worden en dan waarschijnlijk winterwielekes worden. Embleemloze grill gestoken, koplampen naar ironcross heldere vervangen, achterlichtjes rood wit, de bulletspiegeltjes opgestoken (worden ook nog vervangen door universele inoxspiegeltjes die nog extra gepolierd gaan worden aangezien de bullets hun chroom lelijk komen), mooneyes binnenspiegel, sportstuurtje met uurwerkje daarin verwerkt als claxondop, chroom tankdop. Nu bezig met het kofferklepje te veranderen, interieurke ligt klaar beige leder van honda civic van 2001 die erin moet komen, spaghettiuitlaat ligt ook klaar ervoor. Normaal tegen volgend jaar zou hij af moeten zijn als ik tijd genoeg vindt: nieuwe stoffen kap en ander kleurke (daar heeft mijn vrouw al een idee van, maar het is nog niet concreet welk kleur precies), deurpaneeltjes veranderen, chroombies moet originele komen, is nu van die plaksierlijstjes. Heb de originele al liggen maar worden maar gemonteerd na het spuiten. Dit zijn fotos van hoe hij stond en hetgeen al gebeurd is eraan: |
|
|||
|
|||
Enkele fotos van hoe hij nu staat:
|
|
|||
|
|||
En intussen zijn de klinken gepolierd met het opschrift in goud:
Normaal komen die er vandaag nog op en als ik tijd heb vandaag het interieurke aanpassen (is van 4deurs dus moet kantelen) en er ook nog in vandaag maar dat hangt af van mijn tijd, moet wel nog beetje opgepoetst worden: kofferklepje hangt er voorlopig een ander op omdat ik het origineel aan het veranderen ben maar dat zal voor volgende week of de week daarop zijn waarschijnlijk |
|
|||
|
|||
Mooie wagen !! En zeker leuke wielen
|
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit zo!
|
|||
|
|||
Zaterdag porscheklinken gemonteerd, beige lederen civicinterieurke aangepast voor erin, inoxspiegeltjes gestoken, andere frontgrille & mijn antenneratje + centrale deurvergrendeling ook gestoken
|