|
|||
|
|||
Golf 1 cabrio
Hy, wegens stop zetting hobby verkoop ik mijn golf cabrio.
De specs: Hij is van 93 heeft 105000 echte km. 1800i distributie riem en alle dichtingen vervangen omdat ik een nieuw uitlaatspruitstuk moest steken.(spagetti) centrale vergendeling met alarm boordcomputer elektrische kap zo goed als nieuw servo stuur beige lederen interieur van een classicline classicline velgen verlaagd met H&R cupkit -5 rondom grill 2 lampen zonder embleem + spoiler klahrglass voorlichten en pinkers klahrglass zij pinkers klahrglass rood- witte achterlichten dunne chrome bagetten dtm benzine stop binnenin: chrome klinken wolfsburg pook, deurpinnetjes en spiegeldopjes chrome raamhendels raid stuur 28cm met wolfsburg claxxon console meters (niet aangesloten) achteraan speakers in de zijpanelen caliber vooraan originele speakers binnenantenne alle originele onderdelen meegeleverd en indien nodig controle vrij. Vraagprijs : 5000€ bespreekbaar (doe een bod via é-mail) Enkel serieuze kanidaten aub Er worden geen stukken apart verkocht. Voor foto's kijken op http://users.pandora.be/Bergen_Johan bij MY PICTURES de onderste foto's...... Greetzzz |
|
||||
|
||||
jammer joh, dat je je cabby verkoopt....
|
|
|||
|
|||
Na veel reacties via mail en eens goed te overleggen met m'n vriendin heb ik besloten hem niet meer te verkopen.
TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN |
|
||||
|
||||
heheheh.....goed bezig
|
|
||||
|
||||
hahaha.. even kijken hoe ie in de markt ligt? Zou inderdaad zonde zijn.. tis een nette en mooie wagen!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |