|
||||
|
||||
G60 aandrijfas hoes vervangen....
wie o wie....ik moet ff mn aandrijfas'hoes (bestuurderskant, aan de versn.bakzijde)
vervangen, iemant tips, en welk maatje 12kant moet ik ff halen om m van de vers.bak af te krijgen? wellicht heeft iemand foto's? zou mooi wezen, alvast bedankt, mvg bart |
|
||||
|
||||
weet niet of het principe hetzelfde is als bij een 1300, maar volgens mij hoeft de aandrijfas er helemaal ni uit. gewoon de moer a/h wiel lostrekken (vd aandrijfas uiteraard) en dan de draagarm losmaken. dan kan je heel de veerpoot opzij trekken zodat de aandrijfas alleen vasthangt aan de boite. de kop (homokineet) kan je er gewoon afkloppen. nieuwe hoes erover en de boel terug in elkaar flansen.
|
|||
|
|||
welke maat 12kant kijk ik morgen even [heb zn sleutel onmisbaar] heel de as los halen is het gemakkelijkst grote moer los maken [zit erg vast] auto op de grond laten staan dan los maken daarna de zes bouten aan de bak kant[auto op krikken in versnelling zetten dan bouten los maken fusee kogel los maken uit de fusee wippen en dan hoes vervangen !!!
|
|
|||
|
|||
12 kant merk BELZER ----MV8 meer weten mail even
|
|
||||
|
||||
assie dr af dus thanks jongens, nu hoesies dr van de week nog ffies omheen